فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: وظیفه رسانه ها بیان و انتقال واقعیات مبتنی بر حقایق است.

اصحاب رسانه باید پشتوانه ما باشند/بیمه خبرنگاران پیگیری می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، صبح امروز اصحاب رسانه خراسان رضوی با حضور در جوار حرم مطهر رضوی و حاضر شدن بر مزار شهیدان دفاع مقدس بار دیگر با شهیدان خراسان رضوی عهد و پیمان بستند.

سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) با حاضر شدن در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را عهده دار رسالت مهم و بزرگی دانست و گفت: توفیقی فراهم شد تا در مزار شهدا در جمع عزیزان حاضر شویم تا باری دیگر تجدید میثاق داشته باشیم.

او وظیفه رسانه را بیان و انتقال واقعیات مبتنی بر حقایق دانست و تصریح کرد: بدیهی است آنچه اتفاق می‌افتد بخشی از حقیقتی است که ما می‌بینم، ولی حقیقت تقابل ما با دنیای استکبار، فراتر از این‌ها است و اصحاب رسانه باید پشتوانه ما باشند.
 

وظیفه نهاد‌های دولتی تکریم شأن خبرنگار است

 
جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در ادامه این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، گفت: وظیفه نهاد‌های دولتی تکریم شأن خبرنگار است.

او با اشاره به‌برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در روز خبرنگار، تصریح کرد: به مناسبت روز خبرنگار برنامه ویژه‌ای داریم و در طول سال نیز بحث بیمه خبرنگاران و کاغذ را پیگیری می‌کنیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.