فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خورشید دشمن به مغرب خود نزدیک شده است و رو به افول و زوال است.

شاهد افول تمدن ویرانگر دشمن در مغرب عالم هستیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار با قدرت‌های بزرگ در عالم درگیر هستیم اعتلافی از شیاطین عالم در قالب‌های کوچک و بزرگ به هم پیوسته اند و ما را تحت حداکثر فشار‌های سیاسی، اقتصادی، تهاجمات فرهنگی، حصر اقتصادی و حتی فشار‌های امنیتی، تهدید و ارعاب نظامی قرار دادند.

سلامی عنوان کرد: دشمن هنوز قدرتمند است، هنوز بزرگترین قدرت نظامی جهان را در اختیار دارد و هنوز بزرگتین قدرت اقتصادی عالم است و سیطره رسانه ای، فضای مجازی و فرهنگی او هنوز برتر است.

او افزود: همه قدرت‌های موثر جبهه استکبار بر قلب سیاسی عالم اسلامی یعنی ایران متمرکز شدند و ما امروز شاهد تمرکز قوای حداکثری دشمن بر پیکره‌ی نظام و انقلاب هستیم و این یک واقعیت است.

سردار سلامی گفت: مطمئنیم‌ آمریکایی‌ها ‌علاقه‌ای به جنگ با ایران ندارد چرا که ‌جنگ جدید، رژیم صهیونسیتی را در معرض تهدید تمام عیار ‌قرار می‌دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: در کنار این واقعیت به ظاهر سخت و تلخ، اما یک حقیقت شیرین و دلنشین شکل گرفته است و یک بشارت دل انگیز و آن اینکه خورشید دشمن به مغرب خود نزدیک شده است، رو به زوال است و شاهد افول این تمدن ویرانگر در مغرب عالم هستیم.

سرلشکر سلامی ادامه داد: در نقطه مقابل آن شاهد درخشش و تلالو خوشید پرفروغ اسلام بر نقطه مرکزی سپهر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عالم هستیم.

این مسئول بیان داشت: دشمن هنوز بر بسیاری از کشور‌ها و نهاد‌های سیاسی سیطره سیاسی دارد و این برای لحظه‌ای است که به صحنه نگاه می‌کنید، اما اگر به روند نگاه کنید او در حال پیر شدن است و همه این برتری‌ها در حال فرسوده شدن هستند یک افسردگی سیاسی، خستگی، فرسایش، افول و زوال را در همه ارکان قدرت دشمن می‌بینید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کمی به عقب برمی گردیم و تاریخ نزدیک را مرور می‌کنیم؛ اتفاقی بزرگی در جهان رخ داد اتفاقی که به احیا عظمت مسلمانان منجر شده است و اسلام به نقطه مرکزی سیاسیت عالم بازگشته و در حال تغییر شاکله جهانی قدرت است.

این مسئول گفت: اسلام امروز با انقلاب اسلامی ظهور کرده است، بعثتی مجدد درست همانند زمانی که آیات روح بخش قرآن کریم در عالم منتشر شد، اتفاق افتاده است و کسی فکر نمی‌کرد این مسلمانان به سرعت بتوانند بخش‌های وسیعی از دنیا را تحت تاثیر قرار دهند.

سرلشکر سلامی بیان داشت: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، این کشور نقطه تمرکز همه قدرت‌های شیطانی بود و همه دست به دست هم داده بودند تا تاریخ را در این کشور به عقب برگردانند.

او ابراز داشت: هیچ کس باور نمی‌کرد که ایران در آن زمان قادر باشد از چنین جنگی پیروز بیرون بیاید و این اتفاق به رغم تصورات جهانی رقم خورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: همه اتفاقاتی که در این ۴۰ سال رخ داد فراتر از تصور ذهنی ما در خارج شکل گرفت که نشان از نصرت الهی بود.

سلامی با بیان اینکه رهبری، اسلام و مردم سه عنصر قدرت بخش هستند و تجمع در قدرت ایجاد می‌کنند عنوان کرد: این میدان سیاسی انقلاب است که دشمن را در این مرحله متوقف می‌کند و یک بازدارندگی معتبر محسوب می‌شود.

ما دارای یک ارکانی از قدرت حتی در درون هستیم و آنچه در بیرون شکل گرفته عربستان و امارات را عاجز کرده و کرک و پر آن‌ها را ریخته و صهیونیست‌ها را به سکوت و ترس و دروغگویی واداشته‌ و این سیمای ابرقدرت نیست که یک قدرت را با دروغ متوازن کند.

 

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمنان از هر زوایه‌ای که می‌آیند می‌شکنند آنچنان که در چند ماه اخیر مشاهده کردید تسلط تدبیر، روح و روان و جنگ‌افزار بود و این قدرت واقعی است و قدرت واقعی یعنی قدرتی که بتواند اراده ملت از کوچک و بزرگ را با خود حمل کند در غیر این صورت قدرت نیست.

 

انتهای  پیام/ز

صحبت های سردار سلامی در کرمانشاه

برچسب ها: سپاه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.