مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۷ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۷ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

خستگی و خواب آلودگی راننده ایسوزو را به کام مرگ کشاند

سرهنگ مسعود قانعی رئیس پلیس راه استان یزد  گفت: در سانحه رانندگی شب گذشته که براثر تصادف یک خودروی بنز کمپرسی و یک دستگاه ایسوزو در محور مهریز به تنگ چنار به وقوع پیوست، راننده خودرو ایسوزو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

 قانعی خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه خستگی و خواب آلودگی، از سوی راننده خودرو ایسوزو را علت این حادثه بیان داشته است.

 رئیس پلیس راه استان یزد در پایان از تمامی رانندگان خواست تا در هنگام رانندگی، ضمن رعایت سرعت مطمئنه از عجله و شتاب پرهیز کرده و در هنگام خستگی و خواب آلودگی در یک مکان مناسب استراحت کنند تا از این گونه حوادث جلوگیری شود.

کشف یک تن و ۳۰۰ کیلو تریاک در عملیات پلیس یزد

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از بارگیری و حرکت یک محموله سنگین موادافیونی با دو دستگاه خودروی سواری مطلع شدند که بررسی موضوع در دستور کار قرارگرفت.

میرحیدری ضمن اشاره به شناسایی خودروهای قاچاقچیان و ردگیری دقیق مسیر حرکت آنها تصریح کرد: ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودروهای اشرار را در محورهای مواصلاتی متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در این عملیات یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و سه نفر از سرکردگان اصلی این باند نیز دستگیر شدند.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: قاچاقچیان این محموله را از جنوب شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به پایتخت داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس شهرستان خاتم، دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر یکی از اولویت های اصلی ماموران پلیس است تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس یزد از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ باند افیونی منهدم و بیش از ۱۳ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.