مدیر عامل شرکت اب منطقه ای کرمانشاه گفت: توسعه مدیریت می تواند ساختار سازمانی را در رسیدن به اهداف مورد نظر کمک کند و موجبات روشنگری در سیستم شود.

باید در توسعه مدیریت به دنبال توسعه فرهنگ سازمانی باشیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، درویشی مدیر عامل شرکت اب منطقه ای کرمانشاه گفت: موضوع جلسات توسعه مدیریت  می تواند ساختار سازمانی را در رسیدن به اهداف مورد نظر کمک کند و موجبات روشنگری در سیستم شود و فضا را برای استفاده از تمام منابع مهیا نماید.

درویشی گفت: تمام این تلاش‌ها برای آن صورت می‌پذیرد که به یک ایده ال در شان شرکت برسیم جایگاهی که بر اساس استاندارد‌های مناسب تعریف شده است.

وی گفت:  در همین حوزه توسعه مدیریت شاخص‌هایی وجود دارند که از اهمیت بالایی برخوردارند مسائل مدیریتی و مسائل فرهنگی و بی انگیزگی که گا‌ها در محیط کار ایجاد می شود و ما باید سعی کنیم این رخوت و بی تفاوتی شناسائی و درمان شوند همه این موارد فقط مباحث مالی و معیشتی نیست ما نیاز به کار فرهنگی داریم ما نیازمند آموزش در برخی سطوح و ایجاد اخلاق حرفه‌ای توسعه این اخلاق در همه سیستم و بدنه اداری  هستیم و در آن احساس مسئولیت مهمتر از باقی مسائل  است.

 

او گفت: ما امانتدار یک سرمایه بزرگ هستیم و وامدار مردم و باید دین خود و تکلیفی که به ما واگذار شده است را به خوبی ادا نمائیم و قطعا این ادای تکلیف در خدمتگزاری بهتر و بیشتر است باید تلاش کنیم که در تحول اداری همکاران ضمن درک واقعیت‌های سازمان برای رفع مشکلات تلاش مضاعف نمایند.

درویشی افزود: باید به سمت شرکت داری جلو برویم و برنامه ریزی ما نیز همین باشد  باید سعی کنیم نسل جوان و شاغل در شرکت را با تجربیات کاری و اخلاقی خود راهنمائی کنیم این افراد آینده این شرکت هستند باید با ایجاد پشتوانه فرهنگی در کار و اخلاق زمینه سازی لازم در تحقق یک سازمان مناسب را انجام دهیم و مطمئنا این فرهنگ زمانی که محقق شود رسالت اصلی ما محقق شده استو.

او بیان کرد : باید در توسعه مدیریت به دنبال توسعه فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه‌ای در کار باشیم همه موارد انجام این فرایند بلحاظ سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد و باید این رویکرد در سیستم پر رنگ شود.

درویشی گفت:  ظرفیت‌های خوبی داریم پس باید از این نقطه قوت استفاده کنیم و از این پتانسیل استفاده نمائیم و افرادی متعهد دلسوز و توانمند پرورش دهیم.


انتهای  پیام/ز

 

توسعه مدیریت موجب روشنگری در سیستم می شود

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.