مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: آماده‌ایم با مشارکت هلال احمر در خصوص آموزش‌های امداد و نجات برنامه سازی کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به مناسبت ۱۷مرداد، روز خبرنگار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با مدیرکل و معاون خبر صدا وسیمای مرکز بوشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر در این دیدار گفت: تعامل صداوسیما و هلال احمر  می‌تواند ثمرات ارزنده‌ای در زمینه آموزش امداد و نجات به مردم داشته باشد.

سید حسین ناظر، خدمت به مردم برای کسب رضای الهی در سخت‌ترین شرایط را توفیق بزرگی دانست که نصیب امدادگران هلال احمر شده است.

او همچنین با تاکید بر لزوم هماهنگی بین بخشی هنگام  بحران‌ها بر تقویت زیر ساخت‌ها برای مقابله با حوادث غیر مترقبه تاکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز گفت: رسانه ملی و استانی امروز زبان گویای همگان است و نقشی که صداوسیما در فرهنگ سازی حوزه‌های مختلف ایفا می‌کند، نقشی بی بدیل و ماندگار است.

دکتر غلامرضا حاجیانی با قدردانی از زحمات مجموعه رسانه استانی در حوزه‌های مختلف صدا، سیما و خبر، بیان کرد: تلاش صداوسیمای مرکز بوشهر در انعکاس فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در حوزه‌های مختلف و همچنین اطلاع رسانی به منظور تهیه اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان حوادث از جمله سیل اخیر در کشور، قابل قدردانی است.

در این دیدار، به پاس همکاری شبانه روزی صدا و سیمای مرکز بوشهر برای کمک رسانی به سیل زدگان، لوح یادبود به مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر اهدا شد و او در فهرست داوطلبان افتخاری جمعیت هلال احمر قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

تاکید بر تعامل میان صداوسیما و هلال احمر بوشهر



 

برچسب ها: صداوسیما ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.