امام جمعه نهاوند گفت: شهدای رسانه حق بزرگی بر گردن همه ما و اصحاب رسانه دارند، زیرا قلم و دوربین آن‌ها روشنگری را به جامعه تزریق کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی نیا امام جمعه نهاوندگفت: شهدای رسانه حق بزرگی بر گردن همه ما و اصحاب رسانه دارند، زیرا قلم و دوربین آن‌ها روشنگری را به جامعه تزریق کرد.

امام جمعه نهاوند گفت: دیدار خبرنگاران بسیجی با خانواده شهدای رسانه نهاوند اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

او گفت:دیدار خبرنگاران و مسئولان با خانواده‌های شهدا رسانه افتخاری بزرگ است که باعث قوت قلب آنان برای ادامه خدمت رسانی به مردم می‌شود.

مغیثی با گرامیداشت یاد شهدای عرصه خبر و روز خبرنگار اشاره کردو افزود: خبر در حوزه‌های مختلف همچون یک جبهه تاثیر گذار است و سلاح آن خبر در دست خبرنگاران است که در استفاده بجا یا نابجای از آن سبب پیشرفت و یا رکود و در جازدن جامعه می‌شود.

امام جمعه نهاوند با اشاره به سیاست‌های خبری فریبکارانه برخی رسانه‌های غربی تحت مدیریت و سیطره استکبار جهانی بیان کرد: خبر‌های نادرست این خبرسازان تاثیر زیادی بر روی افکار عمومی ملت‌ها می‌گذارد، ولی خوشبخانه ملت‌های مسلمان بوی‍ژه مردم مسلمان ایران بواسطه دریافت خبر‌های حقیقی و واقعی از رسانه‌های مردمی و خبرنگاران انقلابی و با تعهد امیدواری را در بین مردم منتشر می‌کند.

او گفت: عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مدیون ایثارخون و قلم شهدای والا مقام و از خود گذشتگی‌های خانواده‌های شهدای خبرنگاری مانند شهیدرضا سوری و شهید الله مراد نادری است وما مسئولان و رسانه‌ها باید خود را وقف خدمت به آنان نمائیم.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز دشمن با ابزار رسانه به جنگ انقلاب اسلامی آمده و این خبرنگاران هستند که با احساس مسئولیت در برابر این تهاجم نرم دشمن ایستادگی می‌کنند که سهم شهدای عرصه رسانه در این بین مهم می‌باشد.

اوبا اشاره به شهدای خبرنگار در شهرستان نهاوند بیان کرد: خبرنگار شهید رضا سوری و هنرمند شهید الله‌مراد نادری جزو شهدای عرصه‌های خبر و رسانه هستند که با شهادت و نثار خون خود در راه آگاهی و دانایی درخت تنومند انقلاب اسلامی را پر ثمر کردند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: خانواده‌های شهدای خبرنگار و رسانه باید به خود ببالند که اینگونه فرزندانی را در دامن خود تربیت نموده اند که با نثار خون و قلم خود برای اسلام عزت و افتخار مردم ایران تلاش کردند.

در این دیدارخبرنگاران، امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و مسئول بسیج رسانه با خانواده شهیدان ستوان دوم رضا سوری از کادر ارتش جمهوری اسلامی و از شهدای موسوم به شهدای رسانه که در سانحه سقوط هواپیما سی ۱۳۰ در ۱۵ آذر سال ۱۳۸۴ در تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همچنین شهید الله مراد نادری ازروستای تکه که از کارمندان صدا و سیمای تهران در دوران دفاع مقدس بود و با آغاز جنگ تحمیلی با حضور در جبهه‌های جنگ به شهادت رسیده بود دیدار کردند و هدایایی به خانواده آن‌ها تقدیم کردند.

همچنین خبرنگاران در بیمارستان شهید قدوسی به دیدار نبی شهبازی جانباز ۵۰درصد رفتند.

انتهای پیام/د.ا

دیدار خبرنگاران با خانواده شهدا اقدامی ارزشمند است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.