امام جمعه زاهدان گفت: در سطح سیستان و بلوچستان در چند زمینه با مشکلاتی روبه رو هستیم که از جمله آن موضوع آب رسانی به شهرستان‌ها و روستاها است که باید با تلاش مجدانه مسئولان برطرف شود.

مسؤولان برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در خطبه های نماز جمعه  در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: امام در دوران عمرش با خفقان بسیاری رو به رو بود اما با هوش الهی که در اختیارش بود توانست یه حرکت علمی گسترده را شروع کند و به پسر خود امام صادق به ارث برساند.

او افزود: باید این سیره را الگو‌ قرار دهیم تا در جامعه اسلامی امروز از زیر فشار و حرف زور دشمنان اسلام سربلند بیرون بیاییم.

محامی اضافه کرد: روز یکشنبه روز عرفه است این روز عرفه روز عید نامگذاری نشده است اما یک روز بسیار پربرکت است که اگر کسی دستش را به سوی پروردگار خویش بلند کند دست خالی نخواهد ماند، روز عرفه روز شناخت خود و خدای خود است روز برقراری ویژه با پروردگار است.

او بیان کرد: تجربه نشان داده در تمام دوران انقلاب و در دوران هشت سال دفاع مقدس و همین طور در تمام زمان های حساس انقلاب زمانی که متکی به پروردگار بوده ایم و بعد از آن ایمان داشتن نسبت به جوانان توانسته ایم از تمام این مشکلات عبور کنیم.

محامی گفت: امروز با توان داخلی و در اوج تحریم توسط متخصصان داخلی توانستیم در تولید بنزین خودکفا باشیم و حتی صادرات هم انجام بدهیم.

محامی افزود: در سفرهایی که به شهرستان های استان داشتیم‌ و صحبت هایی که با مردم و مسئولین شد باعث شد تا مشکلات استان را رصد کنیم و انشالله با پیگیری بتوانیم این گرفتاری و مشکلات را حل کنیم.

او  گفت: در سطح سیستان و بلوچستان در چند زمینه با مشکلاتی روبه رو هستیم که از جمله آن موضوع آب رسانی به شهرستان‌ها و روستاها است که این مهم باید با تلاش فراوان مسئولین برطرف شود.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: قدر این مردم را باید بدانیم و تمام مسئولان با تمام قدرت برای رشد این استان تلاش کنند تا این مردم نجیب در آسایش کامل باشند.

انتهای  پیام/ع

آب رسانی به شهرستان‌ها و روستاها هرچه سریعتر برطرف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار