امام‌جمعه موقت ساری گفت: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی که مردم دارند، اما نهاد‌های نظارتی و انتظامی گل کاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام‌جمعه موقت ساری در خطبه این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به روز ۱۷ مرداد و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران قشر بی‌ادعا و زحمتکش هستند و در سخت‌ترین شرایط میدان‌داری می‌کنند و صحبت‌های مردم را به گوش مسؤولان می‌رسانند.

اوافزود: این قشر درآمد‌های کمی دارند، اما برخی مسؤولان بی‌توجه به این قشر هستند و از استاندار می‌خواهم نسبت به معیشت این افراد توجه کنند و اگر مسؤولی شکایتی از این قشر دارند شکایت خود را پس بگیرند.

حجت‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی که مردم دارند، اما نهاد‌های نظارتی و انتظامی گل کاشتند، گفت: هنر‌های فراوانی سربازان گمنام دارند همانند کاری که در خلیج فارس انجام دادند.

امام‌جمعه موقت ساری افزود:مبحث معاد بسیار با عظمت است و اگر جامعه امروزی درباره معاد تامل داشته باشد، بیشتر معضلات اجتماعی جامعه برطرف می‌شود.

او گفت: اگر تفکر معاد در اجتماع، خانواده، اداره و بازار وجود داشته باشد و این امر را در خود نهادینه کند، بیشتر آسیب‌های اجتماعی رفع می‌شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه چند درصد جامعه به یاد مرگ هستیم، گفت: اگر بگوییم اکثر ما مرگ را فراموش کرده‌ایم حرف گزافی نیست در حالیکه اگر معاد را باور داشته باشیم مزد و ثواب فراوانی به دست خواهیم آورد.

او افزود: دنیا کشتزاری بیش نیست و محل کشاورزی است و باید دانه‌های مرغوب مانند نماز و روزه بکاریم تا در آخرت برداشت کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن روز عرفه گفت: روز عرفه را دربیاید و از دست ندهید چرا که روز خواستن و خضوع و خشوع نشان دادن به درگاه الهی است و روز عرفه در‌های رحمت الهی به روی بندگان خدا باز است و راز نیاز به خداست.

انتهای پیام/آ

 

توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم 

برچسب ها: مجلس خبرگان ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.