حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد با بیان اینکه پیروزی در سایه مقاومت دست‌یافتنی است گفت : تحریم‌های متعدد آمریکا نشان‌دهنده افول این دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته سوم مرداد ماه 98 در سمنان با اشاره به اینکه تحریم‌ های متعدد آمریکا نشان‌دهنده افول این دولت است گفت : اتکا به ظرفیت‌های داخلی نشان می‌دهد که آمریکا با همه قدرت و سروصدا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

او با بیان اینکه پیروزی در سایه مقاومت دست‌یافتنی است افزود : مقاومت ایرانیان، آزادی‌خواهان جهان را به مقاومت دعوت کرده و این عامل مرگ استکبار جهانی و آمریکاست.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه از بین بردن پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی متخلف انگلیسی نشان از اقتدار کشور ماست تصریح کرد : به‌واسطه این توانمندی، احساس امنیتی که برخی کشورها نسبت به آمریکا داشتند، از بین رفته و امارات متحده عربی که متحد آل‌سعود بود، از آنان جدا شده است.

سبک زندگی غربی تقوا را از بین می‌برد

او به بیانات مقام معظم رهبری درباره تلاش دشمنان برای ترویج سبک زندگی غربی در کشور ما اشاره کرد و افزود: سبک زندگی غربی منجر به ایجاد مشکلات دینی، اجتماعی و اخلاقی در جامعه می‌شود و تقوا را از بین می‌برد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد خودکفایی در تولید بنزین را دستاورد بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دشمن با تحریم بنزین به دنبال ایجاد نارضایتی در کشور بود، اما با همت جوانان متخصص قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) این نقشه هم خنثی شد.

امام جمعه موقت سمنان گفت : یکی از ویژگی‌های زندگی مومنان توجه به تقوا است و خداوند نیز در قرآن کریم بر رعایت تقوا تاکید کرده، انسان با تقوا، دنیا را محضر خداوند می‌داند و از ارتکاب به گناه و غفلت در زندگی پرهیز می‌کند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.