دولت نسبت به مطالبات مردم رودبار خود را متعهد می‌داند

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:دولت افتخارمی‌کند که یادگاری ارزشمند برای مردم بگذارد و در این جهت نسبت به مطالبات رودباری‌ها خود را متعهد می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه عصر امروز در نشست بررسی احداث پروژه باقیمانده آزاد راه رشت - قزوین در فرمانداری شهرستان رودبار با اشاره به اینکه خواسته‌های مردم رودبار از طریق نمایندگان آن‌ها در نشست‌های مختلف به ما منتقل شده است افزود: مسئولان ملی، استانی و محلی با نگاهی حمایتی خود را پایبند به توافقات صورت گرفته در نشست‌های گذشته می‌دانند.

او افزود: همکاری و تعامل بیش از پیش مردم به ما در تسریع عملیات اجرایی کمک می‌کند.

نوبخت به بازدید چند هفته گذشته خود از مسیر الموت به رودسر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مسیر منتهی به گیلان صرفاً از طریق قزوین به رشت است و در راستای اهمیت موضوع پدافندی و کاهش تراکم خودرو‌ها در یک مسیر، راه ارتباطی جدیدی را از مسیر الموت به رودسر در دست اجرا داریم.

سرپرست استانداری گیلان هم با قدردانی از همکاری مردم شهرستان رودبار با مسئولان و مجریان پروژه احداث باقیمانده آزادراه رشت - قزوین، تسریع در اجرای این طرح عمرانی ملی و اتمام آن در موعد مقرر را خواستار شد.

ارسلان زارع با اشاره به اینکه مجریان و پیمانکاران احداث این پروژه فعالانه مشغول عملیات اجرایی هستند افزود: با همکاری خوب مردم، انتظار می‌رود مسئولان محلی و مردم دررفع کمبود‌ها وموانع احتمالی با مجریان این پروژه بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی امام جمعه رودبار، ضیائی فرماندار رودبار و جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی هم ادامه آزاد راه از داخل شهر رودبار و ساخت رمپ ورود و خروج آزادراه به منجیل را خواستار شدند.

انتهای پیام/آ

دولت نسبت به مطالبات مردم رودبار متعهد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.