یکی از کاربران که در گذشته نیز خبر ساخته شدن بازی Call of Duty: Modern Warfare را داده بود، اخیرا در صفحه توییتر خود خبر از وجود داشتن بخش بتل رویال در این بازی داد.

بازی  Call of Duty: Modern Warfare دارای بخش بتل رویال خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بخش بتل رویال چند سالی است که به عناوین رایانه‌ای اضافه می‌شود و از آنجایی که طرفداران زیادی دارد، اکثر توسعه دهندگان بازی‌های رایانه‌ای این بخش را وارد بازی خود می‌کنند. سری بازی Call of Duty نیز یکی از عناوینی است که چند سال از ورود بخش بتل رویال به آن می‌گذرد و در کنار بخش داستانی، بخش آنلاین نیز در دسترس کاربران این بازی قرار گرفته است، هرچند بخش بتل رویال از عنوان Black Ops 4 وارد این مجموعه شد و قبل از آن این مجموعه به قسمت داستانی محدود شده بود.

 شرکت اکتیویژن هنوز اعلام نکرده است که در نسخه جدید این مجموعه که قرار است  Modern Warfare نام داشته باشد، بخش بتل رویال وجود خواهد داشت یا قرار است این بازی سبک جدید از بازی چند نفره را با خود به دنیای عناوین رایانه‌ای وارد کند. از طرفی هم با توجه به این موضوع که بخش بتل رویال دارای طرفداران زیادی است، این احتمال وجود دارد که شرکت اکتیویژن حتی به خاطر حفظ منافع مادی خود، از این حالت آنلاین در بازی خود استفاده کند.

بازی  Call of Duty: Modern Warfare دارای بخش بتل رویال خواهد بود

چند ماه  قبل از معرفی بازی Modern Warfare توسط شرکت سازنده، فردی در صفحه توییتر خود خبر ساخت این بازی را داد، اکنون همین فرد دوباره خبر وجود داشتن بخش بتل رویال را در بازی اعلام کرده است. او همچنین گفت: این بخش رایگان خواهد بود و گیمرها برای ورود به قسمت آنلاین نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید: اولین اطلاعات درباره نسل بعدی نینتندو سوویچ


اگر این خبر صحت داشته باشد، از آنجایی که قرار است بازی Modern Warfar به صورت کراس پلی وارد بازار شود، قطعا یکی از رقبای اصلی عناوین Fortnite و Apex Legends خواهد بود چرا که رایگان است و همین موضوع باعث جذب بسیاری از گیمرها خواهد شد. هنوز شرکت اکتیویژن وجود داشتن بخش بتل رویال در بازی خود را تایید نکرده است و باید منتظر اعلام رسمی این شرکت درباره قسمت چند نفره بازی باشیم.

انتهای پیام/

بخش بتل رویال به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار