رکوردگیری از وزنه برداران حاضر در اردوی نور انجام شد، اما لیست نفرات اعزامی به بازی‌ها تایلند با تاخیر اعلام می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود رکوردگیری از اعضای تیم ملی وزنه بردرای (حاضر در اردوی تیم ملی در نور) نفرات اعزامی به بازی‌های جهانی تایلند را مشخص کند، اما گویا با تصمیم کادر فنی اعلام لیست نفرات اعزامی به تایلند به تعویق افتاده است.

تیم ملی وزنه برداری ایران که دور جدید تمرینات خود را پس از بازی‌های آسیایی  (از ۱۰ خرداد) آغاز کرده بود، اردویی چند روزه را در نور برگزار کرد و روز پنج شنبه نیز رکوردگیری از ملی پوشان برگزار شد.

رکوردگیری از وزنه برداران حاضر در اردو انجام شد/ لیست نفرات اعزامی به تایلند ۲۵ مرداد اعلام می‌شود

در این رکوردگیری و در وزن ۵۵ کیلوگرم حافظ قشقایی در این وزن حاضر شد و رکورد ۲۷۰ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد، در وزن غیرالمپیکی ۸۹ کیلوگرم، رقابت تنگاتنگی بین علی میری، محمد زارعی و مسعود چترایی وجود داشت و باید دید در نهایت کدام یک از این نفرات مسافر تایلند خواهد بود.  

اما در وزن ۹۶ کیلوگرم و در نبود کیانوش رستمی و سهراب مرادی، رضا دهدار نسبت به ایوب موسوی ۴ کیلوگرم در مجموع بالاتر  وزنه زد و تا حدودی حضورش در لیست نهایی اعزامی به تایلند را قطعی کرد. البته طبق شنیده‌ها در این وزن کیانوش رستمی نیز به ترکیب تیم ملی اضافه می‌شود و به همراه دهدار ۲ وزنه بردار ایران در بازی‌های جهانی تایلند در وزن ۹۶ کیلوگرم خواهند بود.

رکوردگیری از وزنه برداران حاضر در اردو انجام شد/ لیست نفرات اعزامی به تایلند ۲۵ مرداد اعلام می‌شود

در وزن ۱۰۲ کیلوگرم که دیگر وزن غیرالمپیکی بازی‌های جهانی تایلند خواهد بود، رقابت تنگاتنگی هم بین رضا بیرالوند و امیر حقوقی برگزار شد که حقوقی در مجموع ۳ کیلوگرم بیشتر از بیرالوند وزنه زد و در نهایت در سنگین وزن، علی داوودی که به تازگی در بازی‌های جوانان جهان در فیجی به مدال نقره رسیده بود، رکورد ۴۴۲ کیلوگرم را در مجموع به ثبت رساند. در این وزن سعید علی حسینی هم به دلیل مصدومیت در رکوردگیری شرکت نکرد و محسن دادرس نیز ۳ بار در مهار وزنه‌ی خود ناکام ماند.

با این تفاسیر لیست نفرات اعزامی ایران به بازی‌های جهانی تایلند ۲۵ مرداد یعنی آخرین زمان اعلام، مشخص و به کمیته بازی‌های جهانی در تایلند ارسال می‌شود.


بیشتر بخوانید:  

جلیلی: رکورد ملی پوشان در بازی‌های جهانی تایلند برای هفته اول لیگ وزنه برداری لحاظ می‌شود

زمان رکوردگیری از وزنه برداران جوان مشخص شد

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در مازندران برگزار می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی وزنه برداری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار