کاهش عرضه مرغ در بازار اهواز

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در چند روز اخیر شاهد کاهش عرضه مرغ در بازار استان و افزایش نرخ آن هستیم و این موضوع باید در سطح کلان استان مدیریت شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،امیرحسین نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در چند روز اخیر شاهد کاهش عرضه مرغ در بازار استان و افزایش نرخ آن هستیم و این موضوع باید در سطح کلان استان مدیریت شود تا شاهد کاهش قیمت مرغ در بازار باشیم و  اعمال نظارت و فشار برای کنترل قیمت مرغ در تمام بخش‌ها بر اساس میانگین نرخ کشوری است و در این راستا بازرسی‌ها می‌تواند بسیار موثر و کارآمد باشد.

او افزود: مسئولان باید با استان‌هایی که قیمت مرغ در آن‌ها بالاست برخورد کنند، زیرا بالا بودن قیمت مرغ در برخی استان‌ها باعث خروج مرغ از استان‌هایی که قیمت مرغ را کنترل می‌کنند می‌شود.

 نظری بیان داشت: باید با مرغداری‌هایی که نهاده‌های دولتی را دریافت کرده‌اند و به تعهد خود در بحث عرضه مرغ با قیمت مصوب عمل نکرده‌اند و مرغ را بیش از قیمت تعیین شده عرضه کرده‌اند برخورد جدی شود.

  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: بازرسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی اجازه ورود به مرغداری‌ها را ندارند و باید برای حل این مشکل راهکاری ایجاد شود تا بازرسان امکان ورود به مرغداری‌ها و اعمال نظارت را داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مرغداری‌ها وقتی از کمبود ذخیره مرغ منجمد مطلع می‌شوند قیمت مرغ را افزایش می‌دهند و همین موضوع باعث گرانی در بازار می‌شود.

انتهای پیام/م

مدیریت عرضه مرغ در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.