توسعه شبکه برق سرچشمه رامهرمز

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ظرفیت فاز اول پست سرچشمه ۳۰ مگاولت آمپر و یک کیلومتر خط ارتباطی برای آن نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ظرفیت فاز اول پست سرچشمه ۳۰ مگاولت آمپر و یک کیلومتر خط ارتباطی برای آن نیز در نظر گرفته شده است و با اجرای طرح دائم این پروژه ۱۰۰ مگاولت آمپر ظرفیت به طرح افزوده خواهد شد.

او افزود: ۱۵۹ میلیارد ریال ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه است و تمام منابع این پروژه تامین و تحهیزات مورد نیاز خریداری شده و تا ۶ ماه آینده این پست و خط افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.

دشت بزرگ تصریح کرد: ظرفیت ۳ ایستگاه فوق توزیع رامهرمز ۱۹۰ مگاولت آمپر است که ۸۱ درصد از این پست‌ها بارگیری می‌شود و با افتتاح پست سرچشمه این بارگیری به ۷۰ درصد می‌رسد و نرمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: ۶ پروژه جامع برای توسعه شبکه برق در شهرستان مطالعه و تعریف شده که ۴ پست ۱۳۲ کیلوولت، یک پست ۴۰۰ کیلوولت و یک مرکز دیسپاچینگ با ارزش سرمایه‌گذاری ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تا سال ۱۴۰۵ تعریف شده و با تامین منابع مالی به سرانجام خواهند رسید.

انتهای پیام/م

ایجاد پست برق در رامهرمز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.