به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید به رشد سفر گردشگران به اردبیل در پی معرفی و تبلیغ جاذبهها گفت: این مهم به دلیل تعامل مطلوب رسانهها با میراث فرهنگی استان حاصل شده و توانستیم از ظرفیت رسانهها جهت معرفی جاذبهها و ایجاد حساسیت در سایر دستگاههای اجرایی بهره گیریم.
او با تاکید به اینکه در این مرحله نیازمند معرفی جاذبهها در سطح بین المللی هستیم، افزود: لازم است خبرگزاریها تهمیداتی برای معرفی جاذبهها در سرویسهای بینالمللی فراهم سازند.
فلاحی اظهار کرد: علاوه بر این لازم است استانهایی به عنوان استانهای هدف جذب گردشگر در نظر گرفته شده و جاذبههای استان با کمک رسانهها در این استانها معرفی شود.
او خواستار مشارکت رسانهها در آموزش و فرهنگ سازی عمومی به ویژه حوزه گردشگری، نظارت عمومی و نحوه برخورد با گردشگران، تشویق سرمایهگذاران و معرفی سرمایهگذاریهای موفق شد.
فلاحی با تاکید به اینکه بیش از دو هزار جاذبه طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی در این استان وجود دارد، تصریح کرد: گستره جاذبهها با اقدامات صورت گرفته رو به رشد بوده و امروز اردبیل توانسته پاسخگوی تمامی سلایق گردشگری باشد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بخشی از عملکرد رسانهها را انعکاس مطالبات مردمی دانست و گفت: این اقدام نیک موجب شد تا ما در جریان مهمترین مطالبات مردمی قرار گرفته و اولویت پروژهها و برنامهها را نیز بر همین اساس تعریف کنیم.
فلاحی افزود: کسب رتبه نخست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در بین روابط عمومیهای ادارات استانی خود بیانگر علاقهمندی این مجموعه به تعامل با رسانهها است.
انتهای پیام/ع