مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: هم اکنون ۳۴۲ کیلومتر طرج بزرگراهی در استان بوشهر در دست اجراست که بخشی از این پروژه‌ها امسال زیربار ترافیک می‌رود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد رستمی بیان کرد: در مجموع ۵۱۶ کیلومتر طرح راهسازی اکنون در استان بوشهر در حال اجراست که ۳۴۲ کیلومتر آن بزرگراه است.

او افزود: این پروژه‌ها در محور‌های شمالی، جنوبی، میانی و مرکزی استان بوشهر در حال اجراء است که با تکمیل آن‌ها محور‌های استان از ایمنی بیشتری برخوردار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: این استان چهار هزار و ۴۳۴ کیلومتر راه مواصلاتی دارد، که ۶۷۹ کیلومتر آن بزرگراه است.

رستمی ادامه داد: در هفته دولت امسال افزون بر ۲۵ کیلومتر طرح راهسازی با سرمایه‌گذاری ۳۳ میلیارد تومان در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر افتتاح می‌شود.

او طول راه‌های اصلی استان بوشهر را ۵۶۵ کیلومتر عنوان کرد و گفت: این استان دو هزار و ۳۴۵ کیلومتر راه روستایی و ۸۴۵ کیلومتر راه فرعی است.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح طرح‌های راهسازی در هفته دولت، افزود: در مجموع ۲۵ کیلومتر طرح راهسازی با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در استان افتتاح می‌شود.

رستمی عنوان کرد: در این هفته محور‌های مواصلاتی دهرود به تنگ ارم به طول ۱۴ کیلومتر، طرح بهسازی جاده بوشکان به کلمه به منظور حذف نقاط حادثه‌خیز به طول ۱.۶ کیلومتر، فاز نخست بهسازی تقاطع غیرهمسطح برازجان از سمت شیراز و جاده کلمه به فاریاب افتتاح می‌شود.

او، افتتاح کتابخانه عمومی بهمنی، پایگاه سلامت منطقه رایانی بوشهر و سالن ورزشی تنگک دوم را از دیگر طرح‌های آماده افتتاح در هفته دولت دانست و بیان کرد: در این هفته نیز ۳۴۵ واحد مسکن مهر، ۱۲ واحد تجاری مسکن مهر و درمانگاه شهر خورموج  بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/ک

افتتاح ۲۵ کیلومتر طرح راهسازی در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.