کلاس‌های کاراته توسط قهرمان جهان برای اولین بار در آبادان برگزار شد.

قهرمان کاراته جهان مریم اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با بیان اینکه کلاس‌های کاراته در چهارسانس برگزار می‌شوند گفت:این کلاس‌ها از رده سنین ۴ سال به بالا شروع و تا رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را شامل می‌شود.

او با اشاره به اینکه کلاس‌های برگزار شده به صورت خصوصی و عام دایرهستند ادامه داد: کلاس‌های خصوصی برای کسانی که می‌خواهند زودتر ارتقاء کمربند بگیرند می‌باشد، تعداد نفرات در کلاس‌های خصوصی محدود به ۱۰ نفرمی باشند، کلاس‌های خصوصی را در دو سانس کار می‌کنیم.

قهرمان کاراته جهان افزود: همچنین در این کلاس‌ها آمادگی جسمانی، کار با وزنه، انعطاف پذیری، سرعت، قدرت، کاتای حرفه ای، کمیته حرفه‌ای کار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های کاراته در آبادان

اسماعیلی گفت:کلاس‌های خصوصی در باشگاه پارسه واقع در خیابان پشت مصلا در روز‌های زوج در دو سانس ۵:۳۰ الی ۷ و سانس دوم ۶:۳۰ الی ۸، هزینه این کلاس‌ها ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد.

او ادامه داد: در کلاس‌های عام به دلیل وقت کمتر و تعداد بیشتر که حداکثر به ۴۰ نفر می‌رسد آموزش همه رشته‌ها امکان پذیر نیست، فقط به کاتا و کمیته پرداخته می‌شود، متاسفانه همه موارد پوشش داده نمی‌شود.

قهرمان کاراته جهان گفت:کلاسهاس عام در سالن ورزشی پرویز دهداری، عارف کایت خورده در سانس ۵:۳۰ الی ۷ روز‌های فرد است.

اسماعیلی با بیان اینکه ورزش رزمی تاثیر خوبی بر محور تحصیلی گذاشته افزود: ورزش رزمی باعث افزایش اعتماد به نفس و موفقیت‌های بیشتر در زندگی می‌شود.

برگزاری کلاس‌های کاراته در آبادان

اسماعیلی متولد سال ۱۳۶۷ می‌باشد، کاراته را از سال ۱۳۷۸ در سبک گوجوریو زیر نظر سنسی بم، سنسی داوودی و سنسی گل رو شروع کرد. او در سال ۱۳۸۵ توانست در مسابقات جهانی هلند که در آمستردام برگزار شد، مقام اول کمیته را بدست بیاورد و همچنین آنجا توانست بهترین بازیکن جهان شناخته شود و نیز در سال ۱۳۸۶ در مسابقات آسیایی هونگ کونگ دوباره مقام اول کمیته را کسب کرد.

انتهای پیام/ د  

برگزاری کلاس های کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۱:۲۴ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
ایشون مربی کاراته من است تو باشگاه صداش میکردیم سنسی اما فامیلش اسماعیلی