نشست رئیس هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه دبیر هیات ژیمناستیک استان و همراه دیگر مسئولین نهاد‌ها در حضور جامعه ورزش ژیمناستیک اسلام آباد برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،غلامرضا همتی رئیس هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه در مورد برنامه‌های هیأت ژیمناستیک اسلام آباد غرب گفت : ورزشکاران هیات ژیمناستیک اسلام آباد در بیشتر مسابقات ژیمناستیک دارای عناوین قهرمانی می‌باشند

او در مورد برنامه‌های آموزشی هیأت ژیمناستیک گفت : قرار است در آینده کارگاهی با حضور اساتید دانشگاه برای مربیان و داوران برگزار کنیم تا دانش آن‌ها را نیز به‌روز کنیم، چون در رشته ژیمناستیک تغییرات زیادی در حال انجام است و اگر خودمان را به‌روز نکنیم از خیلی از موارد عقب خواهیم افتاد.

او افزود : علاوه بر برگزار کردن کلاس‌های متعدد آموزشی و دانش افزایی ژیمناستیک برای مربیان و داوران هیأت‌های شهرستان‌های تابعه در دستو رکار هیات می‌باشد.

همتی با تأکید بر اهمیت استعدادیابی در ژیمناستیک گفت: استعدادیابی بیشتر در رده سنی زیر ۱۰ سال انجام می‌شود و شروع آن را می‌توانیم از پنج سالگی قرار بدهیم. حتی در بیشتر مهد کودک‌ها برنامه‌هایی را اجرا می‌کنیم تا کودکان حرکات پایه را یاد بگیرند.

 

 

انتهای پیام/د

ورزشکاران ژیمناستیک در بیشتر مسابقات دارای عناوین قهرمانی می‌باشند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.