معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: اتفاق امروز در محمودآباد اقدام سیاسی نبود و تنها در پی اجرای حکم قضایی اتفاق افتاد.

توضیحات معاون سیاسی امنیتی مازندران در خصوص درگیری در محمودآبادحسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تنش امروز در منطقه بیشه کلا محمودآباد اقدام سیاسی نبود و در پی اجرای حکم قضایی اتفاق افتاده بود.

او با بیان اینکه در این حادثه دو نفر کشته و ۴ نفر زخمی شدند، افزود: مجموعه خاطیان این حادثه شناسایی، دستگیر و به مراجع قانونی تحویل شدند.

حسن نژاد با بیان اینکه بلافاصله بعد از این حادثه جلسه شورای تامین شهرستان و استان برگزار شد، گفت: شورای تامین این اقدام را تقبیح و با خانواده افراد داغدار و جان باخته ابراز همدردی می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: شورای تامین موضوع را با جدیت پیگیری و با عوامل این واتفاق برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

او با بیان اینکه این اتفاق هیچ مساله سیاسی و زمین خواری نبود و در راستای اجرای حکم قضایی اتفاق افتاد بود ابراز امیدواری کرد با صبوری خانواده و تعمق دستگاه‌های ذیربط دارند در اولین فرصت جمع بندی لازم را داشته باشیم و با عوامل آن برخورد کنیم.

انتهای پیام/

ماجرای درگیری در محمودآباد

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
عباس
۲۰:۴۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
اگر به حریم پادگان تجاوز کرده باشن ک حق تیراندازی داشتن شاید قصد خلع سلاح رو داشتن