دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: روز گذشته به همت دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باشگاه ورزشی بدنسازی زنانه در اردبیل به دلیل نصب دوربین و پنهان‌سازی آن در رختکن باشگاه پلمب شد.

نصب دوربین پنهانی در باشگاه بدن‌سازی زنانه!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعبدالله طباطبائی اظهار داشت:  به همت دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باشگاه ورزشی بدنسازی زنانه به دلیل نصب دوربین و پنهان‌سازی آن در رختکن باشگاه و رصد مخفیانه بانوان در اردبیل پلمب شد.

وی افزود: پس از کشف دوربین مداربسته جاسازی شده که به صورت مخفیانه و حرفه‌ای در رختکن‌ها قرار داده شده بود متصدی باشگاه با تشکیل پرونده روانه زندان شد تا هر چه سریع‌تر تکلیف آن مشخص شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد جدی با متخلفان خبر داد و گفت: انتظار داریم این ماجرا درس عبرتی برای دیگران باشد و مردم هوشیاری و آگاهی کافی و لازم را در این زمینه داشته باشند و با حواس جمع در اماکن عمومی حضور یابند.

طباطبائی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی تصریح کرد: با متخلفانی که به هر نحوی با ناموس و آبروی مردم بازی کنند به شدت برخورد کرده و در این زمینه هیچ کوتاهی و اغماضی در کار نخواهد بود.

وی افزود: در بدو ورود ماموران و کشف محل اختفای دوربین مداربسته سریعا تمامی فیلم‌ها و موارد تصویربرداری شده معدوم شد و در این زمینه جای هیچ نگرانی برای خانواد‌ها وجود ندارد چرا که هیچ اثری از موارد ضبط شده باقی نمانده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
باید با قاطعیت و شدت با اینگونه افراد بی دین برخورد شدید و بدون هیچ گونه اغماض و کوتاهی مجازات کرد. تا درس عبرتی برای دیگر سو استفاده کنندگان شود البته مجازات باید به گونه ای باشد که هرگز به ذهنشان هم چنین کار ناشایستی راه نیابد چه برسد به اجرا و فیلم و خیانت. ما از دستگاه قضا خواستار برخورد قاطع و سریع هستیم. وگرنه دیگر به هیچ جا و مکانی نمی‌شود اطمینان کرد به خصوص در این زمان که دشمنانمان از هر فرصتی برای ضربه زدن به دین و مذهب و فرهنگ، اقتصاد و... جامعه از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند. نظارت بر مکان های ورزشی و عمومی و آرایشگاه ها و سالن های شنا و تفریح و غیره وغیره... را به صورت مثتمر انجام شود تا مانع این جور حوادث تلخ باشیم. فقط به خاطر نبود نظارت می‌باشد. والسلام.
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۰۰:۲۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
اعدام جرمش کمترازتجاوزنیست
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۰۰:۰۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
به نام خدا : نزد خداوند متعال حرمت حفظ آبروی مسلمانان از کعبه بیشتر است ، زنان ما با خیال آسوده به باشگاههای ورزشی پای می نهند چرا که مسئول باشگاه زنانه را از جنس خود می پندارند و این نشان از دل پاک آنان است اما عده ای زن نما از دایره عفت پای برون می نهند واز اطمینان دیگر زنان سوء استفاده شیطانی مینمایند و با آبروی آنان بازی می کنند اگر خدای ناخواسته این فیلم لو می رفت چگونه فاجعه‌ای رخ میداد شاید باعث از هم پاشیدگی چندین خانواده می شد و... باید علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد گزینشی سخت برای دادن پروانه باشگاههای زنانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
آری،،،آری،،،آری
Iran (Islamic Republic of)
ماندلا
۲۳:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
شایدقبلابه فلش وسی دی دیگرریخته باشند.علی برکت ا...
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۱:۰۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
داریم به کجا میریم بس خدای این همه بی آبروی بی فرهنگی یعنی که چی رفتی تو رخت کن دوربین گذاشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
عجب