سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بصورت سرزده از بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن، از نزدیک روند ارایه خدمات درمانی این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان سالاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان  پس از بازدید میدانی از تمامی قسمت‌های آشپزخانه، دستور داد تا مواد غذایی مشکوک به آلودگی توسط کارشناس بهداشت محیط بررسی و امحا شود که در این خصوص بالغ بر ۲۰ کیلو مرغ و سیب زمینی پخته شده در محل امحا شد و یخچال و سردخانه بیمارستان برای بررسی بیشتر تا صبح فردا توسط بهداشت محیط پلمب شد.

سرپرست دانشگاه در خصوص بازدید ویژه از آشپزخانه بیمارستان فومن گفت: بحث تغذیه در بیمارستان‌ها یک بحث جدی و بسیار مهم است، چرا که تغذیه ارتباط مستقیم با سلامتی مردم دارد، پس همه باید در مورد مقوله تغذیه در بیمارستان‌ها و سایر مراکز دانشگاهی حساس باشیم چرا که هر روز با آن مواجه هستیم.

در ادامه سرپرست دانشگاه از ساختمان کلینیک ویژه شهرستان فومن که بالغ بر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ادامه عملیات اجرایی آن به دلیل عدم تامین منابع متوقف شده است، بازدید نمود.

سالاری در این خصوص نیز گفت: این پروژه یکی دیگر از چند پروژه طرح تحول نظام سلامت است که به صورت نیمه کاره رها شده است و انشالله بتوانیم با کمک دولت و همه دوست داران سلامت استان آن‌ها را به سر انجام برسانیم تا مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/آ

بازدید میدانی سالاری از بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.