قیمت گوشت مرغ در بازار ارومیه تعدیل شد

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تعدیل شدن قیمت مرغ خبر داد.

قیمت گوشت مرغ در بازار استان تعدیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیر امور طیورسازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در آذربایجان‌غربی تعدیل شده و هیچ گونه کمبودی از لحاظ تامین و عرضه گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

رضا یوسفی رضایی با اعلام این خبر گفت: تعدیل قیمت گوشت مرغ در استان و توزیع مرغ منجمد به قیمت تنظیم بازار در صورت نیاز بازار در آذربایجان‌غربی ادامه دارد و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

او  تصریح کرد: همچنین برای حمایت از تولید کنندگان گوشت مرغ استان، نهاده‌های طیوراعم از کنجاله سویا و ذرت به منظور افزایش جوجه‌ریزی و تداوم تولید بین مرغداری‌های استان توزیع شده و به میزان کافی در انبار‌های سازمان موجود است وهیچ گونه مشکلی در خصوص تامین نهاده در استان وجود ندارد.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به جوجه ریزی ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار قطعه جوجه در مرغداری‌های استان در تیر ماه سال جاری، ادامه داد: براساس هماهنگی‌های انجام شده با تولیدکنندگان گوشت مرغ مبنی بر افزایش کشتار، تمهیدات لازم توسط مسئولان ذیربط در این زمینه اتخاذ شده است.

رضایی تاکید  کرد: انتشارخبری از قول نائب رئیس اتحادیه مواد پروتئینی، گوشت و مرغ ارومیه در فضای مجازی، مبنی بر اینکه به دلیل افزایش قیمت مرغ، گوشت سفید با ارائه کارت ملی در ارومیه عرضه می‌شود، کذب محض است و در حال حاضر نیز گوشت مرغ منجمد به قیمت مصوب تنظیم بازار ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و گوشت مرغ گرم نیز به طور میانگین به قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان در سطح بازار مصرف عرضه می‌شود.

انتهای پیام/م

قیمت مرغ به تعادل رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.