عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان ارتباطی با ما ندارد و تا به حال این پرونده را ندیدیم.

دادرس: پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان ارتباطی با کمیته استیناف نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص رای کمیته انضباطی درباره بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: این موضوع ارتباطی با ما ندارد، من نیز تازه شنیدم که این حکم به صورت تعلیقی است و اطلاعی ندارم، چرا که به کمیته استیناف ربطی ندارد و این کمیته نقشی در این رای ندارد و کمیته انضباطی باید پاسخگو باشد.

او درباره این که حسن زاده رئیس کمیته انضباطی هم همین حرف را زده و گفته این حکم به کمیته استیناف مربوط است، اظهار داشت: ما اصلا پرونده را ندیدیم و مگر ما این حکم را تعلیق کردیم؟ درباره این موضوع اصلا چیزی یادم نمی‌آید. می‌دانم که این حکم قابل تجدیدی نظر بوده است و وقتی قابل تجدید نظر باشد، دیگر نمی‌تواند تعلیقی باشد و در این صورت ما به عنوان کمیته استیناف باید نظر بدهیم که تا به حال پرونده را ندیدیم.

دادرس در مورد این که گفته می‌شود این حکم دستکاری شده است، خاطرنشان کرد:  در کمیته استیناف که چنین چیزی صورت نمی‌گیرد و چنین چیزی را در کمیته استیناف نمی‌توان پیدا کرد.


بیشتر بخوانید:

علوی: فدراسیون فوتبال رای محرومیت هواداران پرسپولیس و سپاهان را دست کاری نکرده است

سایت فدراسیون در اعلام محرومیت هواداران پرسپولیس و سپاهان اشتباه کرد

پرسپولیس مشکلی برای همراهی هوادارانش مقابل پارس جنوبی ندارد


انتهای پیام/

اظهارات دادرس درباره رای جنجالی بازی پرسپولیس و سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار