نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: پویایی جامعه منوط به وجود خبرنگارانی است که تحول آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه گفت:جامعه آرمانی یک جامعه به روز و پویا است؛ در چنین فضا و بستری است که اصحاب رسانه می‌توانند به هدایت افکار عمومی بپردازند، زیرا خبر در ذات خود پویایی و تحول را در جامعه به وجود می‌آورد.

او به وضعیت کارخانه فولاد تربت حیدریه اشاره کرد و افزود:احداث این کارخانه پس از اخذ مجوز‌های زیست محیطی مرداد ماه پارسال آغاز شد و تا ۲ سال دیگر به بهره برداری می‌رسد و این بدان معناست که تا ۲ سال آینده ۲ هزار فرصت شغلی جدید در این شهرستان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند منطقه رخ یکی از قطب‌های کشاورزی ایران است، اما محل دقیق کارخانه فولاد در جایی قرار گرفته که جنس زمین آن آهکی و غیرقابل کشت حتی به صورت دیم است.

او ادامه داد: بر این اساس بالغ بر یکصد قطعه بتنی شمع گذاری تا عمق ۸۰ متری زمین برای نصب سازه‌ها کار گذاشته شده تا زمین مقاوم شود و این از دایره انصاف به دور است که بگوییم این کارخانه اثرات تخریبی بر کشاورزی به بار خواهد آورد.

باستانی افزود:در طول سه سال گذشته با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به نیاز شهرستان، اقدام به هماهنگی برای حضور مسئولین کشوری به شهرستان کردیم تا بتوانند از نزدیک با خواسته‌ها و مطالبات مردم این خطه آشنا شوند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نبود نظام هماهنگ در کشور مشکلات عدیده‌ای را در همه بخش‌ها و حوزه‌ها ایجاد کرده و اکنون بزرگترین مشکل نظام بانکی است که باید هرچه زودتر اصلاح شود که در صورت تصویب، بانک مرکزی زیر نظر سه قوه اداره خواهد شد.
 
انتهای پیام//ز.ی

 

پویایی جامعه وابسته به وجود خبرنگاران تحول ساز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.