کمیته امداد آمادگی برای جمع آوری نذورات و کمک های مردمی در عید قربان و توزیع آن در بین نیازمندان و مددجویان را دارد.

۷۰ پایگاه  جمع آوری نذورات عید قربان در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب‌ الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد در خراسان رضوی با استقرار ۷۰ پایگاه جمع آوری نذورات، آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را در قالب گوشت قربانی و یا وجوه نقدی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کند.

او تصریح کرد: ۱۳ پایگاه در مشهد مقدس و اطراف حرم مطهر و مابقی آن در دفاتر کمیته امداد و کشتارگاه‌های شهرستان‌ها از شب عید قربان تا پایان روز عید مستقر می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، امیدواریم در اهدای نذورات و قربانی نیکوکاران به کمیته امداد همه خانواده‌های مددجو از میانگین یک کیلوگرم گوشت گرم بهره‌مند شوند که برای تحقق این امر نیاز به ۱۰ هزار رأس گوسفند است و برای تامین این تعداد دام مشارکت ۲۰ میلیارد تومانی نیکوکاران طلبیده می‌شود.

آسوده  افزود: هر فرد نیکوکار می‌تواند حداقل از یک کیلوگرم گوشت تا هر مقدار که تمایل دارد در این موضوع مشارکت داشته باشد.

او تصریح کرد: خیران علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و کشتارگاه‌ها، با شماره‌گیری کد # ۷ * ۳ * ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * یا واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۱۱۱۱ – ۹۹۵۱ – ۹۹۱۸ – ۶۰۳۷ با شناسه ۳۸۷۳۱ اقدام کنند.
 
انتهای پیام//م.ی
 

بهره مندی نیازمندان از نذورات عید قربان مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار