مدیر کل صداوسیمای استان در بازدید از دفاتر روزنامه‌ها و برخی خبرگزاری‌های زنجان بیان کرد: شهیدان راه اطلاع رسانی منادیان جایگاه و ارزش قلم هستند

شهیدان راه اطلاع رسانی منادیان جایگاه و ارزش قلم هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفاتر خبرگزاریها، نشریات و روزنامه‌های استان ضمن دیدار جداگانه با مسئولین و فعالان اطلاع رسانی و تبریک روز خبرنگار بر ارزش و جایگاه مقدس اطلاع رسانی تاکید کرد.

وی در دیدار با مدیران مسئول و سردبیران این خبرگزاری‌ها با بیان اینکه قداست و ارزش قلم باید حفظ شود، گفت: با هوای نفس و سایر مسائل سیاسی، جناحی، حزبی، گروهی و دنیوی قداست و ارزش قلم از بین می‌رود.

 لطیفی با بیان اینکه حوزه رسانه و اطلاع رسانی دارای جایگاه ویژه و خاصی است، اظهار کرد: حوزه هنر، اطلاع رسانی و تبلیغات، بسیار وسیع و گسترده است که جذابیت‌های خاصی دارد، ولی حوزه خبر به جهت ویژگی‌های منحصر بفرد، از برخی شاخص‌های دقت و ظرفیت برخوردار است که آن را از سایر حوزه‌ها متمایز می‌کند.

وی با بیان اینکه در جامعه ما خبرنگاران خوب و متعهد زیادی وجود دارد، افزود: خبرنگاران واقعی خودشان اجازه ندهند کسانی که قداست قلم را حفظ نمی‌کنند در این وادی باشند.

رئیس رسانه استانی اظهار داشت: متأسفانه جایگاه خبر و اطلاع رسانی در ادارات و در بین برخی مسئولین شناخته شده نیست و نگاه غیر صحیح توسط برخی مدیران به حوزه رسانه وجود دارد و هر مسئولی که به ارزش و اهمیت کار خبری و اطلاع رسانی واقف باشد در زمینه اطلاع رسانی پیشقدم خواهد بود.

وی با بیان اینکه خبرنگار چشم تیزبین جامعه است، یادآور شد: مسئولین اگر وظایف خود را در قبال جامعه و مردم درست، صحیح و به موقع انجام دهند، قطعا اصحاب رسانه و خبرنگاران را در کنار خود و در راستای مصالح استان و کشور خواهند دید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها باید در جهت حفظ منافع ملی، انقلابی و بیان واقعیت‌ها حرکت کنند، تاکید کرد: در این راستا هیچگونه مسامحه و تعارفی با کسی نداریم و از هیچ کس هم توصیه‌ای قبول نمی‌کنیم.

 لطیفی با تاکید بر اینکه شفاف سازی عملکرد‌ها و مسائل یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های رسانه است، افزود: کسانی که در مسیر انقلاب باشند باید مسیر شفافیت، پاکدستی، راست‌گویی، صادقامه و بدون رودروایسی با مردم صحبت کرده و حرکت کنند تا انقلاب عزیز ایران به انقلاب جهانی مهدی موعد (عج) وصل شود.

همچنین در این دیدار‌های جداگانه مسئولین خبرگزاری‌های استان گزارشی از عملکرد و رویکرد‌های مجموعه تابعه ارائه نمودند.
انتهای پیام/ن
 

بازدید مدیر کل صداوسیمای استان  از دفاتر روزنامه‌ها و برخی خبرگزاری‌های زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.