مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی حمایت بیشتر از خانواده‌های زندانیان را از اولویت‌های امسال این سازمان اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، هاشمی مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حمایت بیشتر از خانواده زندانیان، اولویت امسال سازمان زندان‌ها است گفت : اولویت امسال سازمان زندانهااقدامات اصلاحی و تربیتی سازمان زندان‌ها گفت: تلاش می‌کنیم علاوه بر توجه به سلامت جسمی و روحی زندانیان با کمک انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان به این خانواده‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا این خانوداه‌ها از آسیب اجتماعی مصون باشند.

او با بیان اینکه خانواده‌های زندانیان با مشکلات بسیاری مواجه هستند گفت: هم اکنون هزار و ۵۲۲ خانواده با ۳ هزار فرزند تحت پوشش این انجمن هستند که برای حمایت بیشتر از آنان نیازمند کمک خیران هستیم.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه این سازمان در اجرای فعالیت‌های فرهنگی، حرفه آموزی و اشتغال در کشور جزو استان‌های برتر است، گفت: وجود ۹۰۰ حافظ یک تا ۳۰ جزء قرآن در بین زندانیان و ۳۰۰ حافظ در بین خانواده‌های زندانیان از برکات این فعالیت هاست و همچنین روزانه ۷۸۰ زندانی اشتغال مولد دارند که بزرگترین مجتمع تولد شترمرغ و تولید ۱۲۶ هزار تن خیار ارگانیک از جمله آنهاست.

هاشمی همچنین از آزادی ۱۹ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از زندان‌های خراسان جنوبی از آغاز امسال خبر داد و گفت: با راه اندازی پویش مهربانی از سوی صدا و سیمای استان، شاکیان ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بدهی خود را بخشیدند.

بهره مندی تعدادی از زندانیان استان از دستور رئیس قوه قضائیه برای تخفیف مجازات یا آزادی به مناسبت عید غدیر و دهه اول محرم دیگر خبر مدیرکل زندان‌ها بود.

انتهای  پیام/ک

حمایت بیشتر از خانواده زندانیان، اولویت امسال سازمان زندان‌ها

برچسب ها: زندان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.