امام جمعه بروجرد:

وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان از نیاز‌های ضروری جامعه امروز است

امام جمعه بروجرد گفت: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان از نیاز‌های اصلی و ضروری جامعه امروز است، زیرا بدون اتحاد هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امام جمعه بروجرد گفت: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان از نیاز‌های اصلی و ضروری جامعه امروز است، زیرا بدون اتحاد هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در خطبه نماز عید قربان که در مسجد امام خمینی (ره) بروجرد برگزار شد، افزود: اختلاف سلیقه نباید اتحاد بین مسئولان را دچار خدشه کند و باید در کنار همه اختلافات با همدلی کار‌ها را انجام دهند.

او  اظهار داشت: بزرگترین مشکلات را می‌توان با وحدت و اتحاد و همدلی حل و فصل کرد و با انتقاد سازنده می‌توان معضلات جامعه را به ان‌ها اطلاع داد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه اعیاد غدیر و قربان از بزرگترین اعیاد مسلمانان هستند، بیان کرد: عید واقعی زمانی است که انسان احساس کند از عذاب الهی رها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: روزی که انسان گناهی مرتکب نشود ان روز عید است و این مهم از زبان پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بار‌ها بیان شد.

وی ادامه داد: در روز عید قربان حضرت ابراهیم (ع) فرزند خود را به قربانگاه برد تا خلوص بندگی خود را در برابر خداوند متعال به نمایش بگذارد و از امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آید.

انتهای پیام/ب

وحدت و همدلی از نیاز‌های اصلی جامعه امروز است

برچسب ها: ولی فقیه ، عیدقربان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار