مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از جان باختن ۷ نفر بر اثر برخورد پژو پارس و اسپورتیج در محور اهواز - خرمشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آتش پاد علی تراب پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۲ و ۲۲ دقیقه بامداد امروز، دوشنبه مورخه ۲۱ مرداد ماه، گزارش برخورد پژو پارس و اسپورتیج و آتش گرفتن یکی از خودرو‌ها واقع در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز - خرمشهر به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او اظهار داشت: تیم‌های امداد و نجات و اطفاء حریق به سرعت و از نزدیک‌ترین ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند و به سرعت عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات را آغاز کردند.

تراب پور اظهار کرد: آتش نشانان به وسیله تجهیزات تخصصی مصدومین را از درون کابین خودرو‌ها خارج کردند و برای مداوا به عوامل امدادی اورژانس تحویل دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد : در لحظه حادثه، ۷ نفر از سرنشینان خودرو‌ها شامل؛ ۲ مرد و ۲ زن و ۳ کودک جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر مصدوم و به جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند، همچنین نیرو‌های عملیاتی این سازمان، نسبت به ایمن سازی مسیر و انتقال خودرو‌ها در حاشیه امن جاده برای عبور سایر خودرو‌ها اقدام کردند .

انتهای پیام/گ

کشته شدن ۷ نفر در سانحه رانندگی

برچسب ها: حوادث ، امدادونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.