فرماندار رشتخوار گفت: ۴۷ طرح عمرانی با سرمایه گذاری ۲۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان در آستانه تکمیل و بهره برداری و در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، خالقداد عرب فرماندار رشتخوار در جمع مسئولان این شهرستان، گفت: نمودار افزایش اعتبارات و طرح‌های عمرانی امسال با پیگیری مسئولان شهرستان رو به افزایش است و باید در ایام هفته دولت میز‌های خدمت در اداره‌های این شهرستان راه اندازی شود.

او با بیان این که مسئولان باید شهید رجایی را الگوی خود برای ارائه خدمت بیشتر به مردم قرار دهند، ادامه داد: نام شهید رجایی به خاطر رویکرد جهادی، ذوب ولایت بودن و خدمت به مردمش هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.

فرماندار رشتخوار با اشاره به برگزار انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال ضمن تاکید بر فراهم کردن شرایط حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: باید خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهیم و با فراهم کردن شرایط حضور گسترده مردم در انتخابات امسال باعث یاس دشمنان نظام شویم.

عرب با قدردانی از تلاش خبرنگاران به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی به مردم افزود: مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود به رسانه‌ها باشند و مسئولان شهرستان هم با رسانه‌ها برای پیگیری مشکلات مردم تعامل و همکاری لازم را دارند.

وی معرفی ظرفیت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی شهرستان را امری مهم دانست و ادامه داد: نقش رسانه، اطلاع رسانی، روشنگری و افزایش سواد رسانه‌ای مدیران است.

انتهای پیام//ج.ر

نقش رسانه،افزایش سواد رسانه‌ای مدیران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.