بخشی از جاده نامناسب روستای شرنگ رنگ و نسه طاویس به شهر با مشارکت جوان دیشموکی و مردم بهسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آقای بهادر بیهم جوان خیر دیشموکی گفت: راه روستاهای شرنگ رنگ و نسه طاویس با ۷۰ خانوار مناسب نیست و رفت و آمد مردم این منطقه به سختی انجام می شود.

وی با بیان اینکه این جاده خاکی به طول ۶ کیلومتر زیرسازی مناسبی ندارد افزود: با کمک اهالی و با استفاده از بیل و کلنگ تونستیم بخشی از این جاده سنگلاخی را ترمیم و برای رفت و آمد مردم،احشام و خودرو مناسب سازی کنیم.

این جوان دیشموکی ادامه داد: با انتشار کلیپ تلاش مردم روستا برای ترمیم جاده با بیل و کلنگ، از سوی فرمانداری شهرستان کهگیلویه یک دستگاه لودر به این منطقه اعزام شد و بخش دیگر این جاده به صورت موقت بهسازی شد.

بیهم با بیان اینکه تلاش مردم تنها بری فصل خشک سال مناسب خواهد بود ادامه داد: با بارش اولین باران یا برف این جاده به مدت چند ماه قطع و دانش آموزان برای رفت و آمد با مشکل مواجه می شوند.

وی از مسئولان درخواست کرد برای رفع دائم مشکل این جاده مساعدت کنند.

بیهم با بیان اینکه مردم این مناطق برای امرار معاش خود با احشام و یا پیاده در فصل زمستان زندگی خود را می گذرانند گفت: دامداران و کشاورزان این منطقه برای فروش محصولات باغی، زراعی و تولیدات خود به دلیل نامناسب بودن جاده خسارت های زیادی را متحمل شده اند.

ساخت مدرسه دوکلاسه ابتدایی، مرمت بخشی از راه ارتباطی روستای شرنگ درنگ و فعالیت های عمرانی در روستا از جمله اقدامات این جوان دیشموکی و مردم اهالی شرنگ رنگ و نسه طاویس است.

انتهای پیام/د

حرکت جهادی جوان دیشموکی برای رفع مشکل راه روستا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر کریمی
۰۹:۵۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سال های اول انقلاب اسلامی چشم امید مردم به جهاد سازندگی بود. اما برای نا امید کردن مردم ، این نهاد مقدس را تعطیل کردند . امید است شیوه جهادی احیا شود ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
اکبر داش
۰۰:۲۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
بسیار عالی