طبق آخرین بروزرسانی قیمت خودروها در ۲۲ مرداد ۹۸، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، در بازار آزاد خودرو به قیمت ۹۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.
سلام. نظر همه دوستان درسته.
ولی مشکلاتی که همه گفتن ناشی از انحصاری بودن صنعت خودروسازی است. حتی زمانی هم که انحصاری هم هست نه پاسخگوی کیفیتش هستن و نه پاسخگوی قیمتش هستند.
این سوال و جواب. ها راباید نمایندگان مردم از دولت و خودروساز بپرسند. در واقع هیچ سوال و جوابی وجود ندارد چون بیشتر اقوام و نزدیکان نمایندگان محترم مجلس در صنعت زیبای خودروسازی ما مشغول بخدمت هستند.
به کجا چنین شتابان سمند از پژو پرسید............
همه چیز گرون شده چرا ارزش من کارگر و کارمند اینقدر پایین مونده که نمیتونم با درآمد یک سال یکی از اینان بخرم. چرا حقوق من افزایش نیافته مگه فعالیت کارگری جزو موارد هزینه شد در تولید و مونتاژ خودرو نیست. چرا یک قطعه چند برابر قیمتش افزایش پیدا کرده ولی حقوق کارگر و کارمند که آن قطعه را نصب میکنه افزایش پیدا نمیکنه!!!!!؟؟؟؟؟؟
تقصیر خودمونه فکر میکنید اینای که تو خط تولید هستن یا مدیرای این خودرو سازی ها کین خود مردم خود کرده را تدبیر نیست تقصیر ملته تقصیر من تو اون و اون یکی همه که وقتی میبینیم ماشین داره میره بالا بیشتر میخریم خریم یا حق
سلام دوستان یکی بگه اینسایت شیپور چیکاره ی مملکته یه ماشین مثلا پراید بزارین تو شیپور ۴۱ تومن شیپور قیمت شمارو پخش نمیکنه و اصلاح میکنه هر چی نوشتی و قیمت میزاره توافقی در عوض همون پراید بزنید ۴۵ میلیون سایت شیپور با زدن قیمت عالی اون به نمایش میزاره یعنی واقعا شده دلال بازی و رانت خواری کسیم صداش در نمیاد
میگم عمرم داره میره ولی من ماشین نخریدم ۱۰میلیون جمع کردم ماشین شد ۲۰میلیون ۱۵تا جمع کردم ماشین شد ۳۲تا الان ۲۰ داشتم یه لحظه پراید شد ۴۴میلیون ایران تنها کشوریه که نمیشه حتی برا فردا برنامه ریزی کرد
ایرانی جماعت هروقت بخواد کاری را انجام بده یه لحظه هم دریغ نمیکنه حیف وصد حیف که مسولین محترم نمیخواند در مورد خودرو کاری بکنند وگرنه مثل بومی کردن تسلیحات نظلامی میتونند ...
فرغون ارزش ۴۰ تومن نداره تمام ماشینهای ایرانی باید تولیدشون متوقف بشه و ماشینهای خارجی بدون تعرفه وارد بشه جون یک ایرانی ارزشش از تولید بی کیفیت بالاتره
اقا مگ زوره؟نمیخایم سوار این ماشینا بشیم .گمرک رو بستین بعد چن تا بنجل ساز رو اوردین جای خودرو سازی .ینی ی کشور ایران ک توی همه صحنه های سیاسی و ... حضور داره،حق نداره ی ماشین خوب سوار بشه؟چرا کسی ورود نمیکنه ؟پس سازمان حمایت از مصرف کننده کجاس؟
من الان 9 ماهه فروختم ماشین رو اعصابم هم راحت شده.هر جا هم میخوام برم با اسنپ یا ماکسیم میرم.بدون اصطلاک وترس و....بهترین کار همینه.استفاده از وسایل نقلیه عمومی
ولی مشکلاتی که همه گفتن ناشی از انحصاری بودن صنعت خودروسازی است. حتی زمانی هم که انحصاری هم هست نه پاسخگوی کیفیتش هستن و نه پاسخگوی قیمتش هستند.
این سوال و جواب. ها راباید نمایندگان مردم از دولت و خودروساز بپرسند. در واقع هیچ سوال و جوابی وجود ندارد چون بیشتر اقوام و نزدیکان نمایندگان محترم مجلس در صنعت زیبای خودروسازی ما مشغول بخدمت هستند.
همه چیز گرون شده چرا ارزش من کارگر و کارمند اینقدر پایین مونده که نمیتونم با درآمد یک سال یکی از اینان بخرم. چرا حقوق من افزایش نیافته مگه فعالیت کارگری جزو موارد هزینه شد در تولید و مونتاژ خودرو نیست. چرا یک قطعه چند برابر قیمتش افزایش پیدا کرده ولی حقوق کارگر و کارمند که آن قطعه را نصب میکنه افزایش پیدا نمیکنه!!!!!؟؟؟؟؟؟
بنظرتون تحویل میده
مزخرفه که میگن نخرید
پول ندارن مجبورن پراید سوار شن
تنها راهش همینه
چه خبره !!!يه وقت ورشكست نشن فرغون سازا!!