مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان خراسان شمالی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی تا دهم مهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،منیره صادقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، گفت: علاقمندان به شرکت در بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی تا دهم مهر فرصت دارند قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای خود را ضبط و به سایت جشنواره ارسال کنند.

صادقی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره باید تصاویر قصه گویی خود را به صورت mp ۴، با حجم حداکثر ۴۰۰ مگابایت و با صدای مطلوب ضبط و در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان شمالی گفت: روایت قصه باید از زبان یک راوی و حداکثر در ۹۰ ثانیه ضبط و ارسال شود.

او افزود: از کودک ۵ ساله تا افراد سالمند می‌توانند در این بخش از جشنواره قصه‌های خود را ارسال کنند.

صادقی قصه گویی صحنه‌ای را از دیگر بخش‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: این بخش در دو سطح ملی و بین المللی برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: در بخش ملی این جشنواره زنان و مردان بالای ۱۸ سال و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها شرکت می‌کنند و در بخش بین المللی برگزیدگان ۲۱ دوره قبلی جشنواره قصه گویی، قصه گویان و مجریان حرفه‌ای در رسانه ملی و تئاتر و همچنین داوطلبان سایر کشور‌ها با هم رقابت خواهند کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان شمالی بیان کرد:داوطلبان شرکت در این بخش تا ۱۷ شهریور فرصت دارند با نام نویسی در سایت آثار و قصه‌های ضبط شده خود را حداکثر در ۱۵ دقیقه ارسال کنند.

او گفت: بخش ملی این جشنواره در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و ملی برگزار می‌شود و بعد از داوری، قصه گویان برتر استان‌ها به مرحله‌ی منطقه‌ای و برگزیدگان منطقه‌ای به بخش ملی راه خواهند یافت.

صادقی بخش علمی را سومین بخش بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی عنوان کرد و افزود علاقمندان به شرکت در این بخش می‌توانند مقالات علمی خود را در محور‌های روش‌ها و رویکرد‌های

قصه گویی، قصه گویی و رویکرد‌های نقد ادبی، قصه، مخاطب شناسی و ادبیات عامیانه، قصه گویی و سلامت جسمی و روحی و قصه گویی و ارتباط فرامرزی تا سی ام مهر به جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/د

ارسال قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای به دبیرخانه جشنواره تا ۱۰ مهر ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.