در پی تشدید اختلافات میان اعضای انجمن ملی سلاح، یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره این انجمن هم از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن پست، جولیو گلوب، یکی از تیراندازان حرفه‌ای و از اعضای هیئت مدیره انجمن ملی سلاح آمریکا دیروز (دوشنبه) پیش از پایان دوره خدمت ۳ ساله اش از سمت خود استعفا کرد.

به دنبال تشدید اختلافات میان اعضای انجمن ملی سلاح به دلیل ولخرجی‌های مقامات ارشد این سازمان، در دو هفته اخیر وی چهارمین عضو هیئت مدیره انجمن ملی سلاح است که از سمت خود استعفا کرده است.

گلوب که تاکنون در چندین مسابقات تیراندازی هم پیروز شده و از جمله حامیان اسلحه دست گرفتن بانوان محسوب می‌شود، علت استعفای خود را از انجمن ملی سلاح اعلام نکرد. وی تاکنون چندین ویدئوی تبلیغاتی درباره استفاده زنان از اسلحه برای انجمن ملی سلاح تولید کرده است. گلوب همچنین اعلام کرد حتی پس از ترک سمت خود هم همچنان از برنامه‌های انجمن ملی سلاح حمایت می‌کند.

وی در پیام استعفای خود نوشت: من مفتخر هستم که این فرصت را داشتم در انجمن ملی سلاح خدمت کنم. اما دیگر نمی‌توانم به وظایفم در این حوزه عمل کنم.

کارولین میدوز، رئیس انجمن ملی سلاح از گلوب به دلیل زحماتش در این انجمن تشکر و قدردانی کرد.

کمتر از دو هفته پیش هم سه عضو دیگر هیئت مدیره انجمن ملی سلاح پس از آنکه از «وین لاپیر»، مدیر اجرایی ارشد این انجمن درخواست کردند درباره هزینه‌های صرف شده در این انجمن و سوء مدیریت‌های مالی آن شفاف سازی کند، از سمت‌های خود استعفا کردند.

در ماه آوریل امسال هم، الیور نورث، رئیس سابق انجمن ملی سلاح اعلام کرده بود به دلیل ایجاد مشکلاتی میان او و لاپیر، وی این انجمن را ترک می‌کند. در حال حاضر سناتور‌های دموکرات مجلس سنای آمریکا و دادستان‌های کل نیویورک و واشنگتن، تحقیقاتی را درباره فساد‌های مالی انجمن ملی سلاح آغاز کرده‌اند.

چندی پیش روزنامه واشنگتن پست گزارش داد بخش عمده درآمد انجمن ملی سلاح آمریکا که متحد نزدیک ترامپ هم هست، مستقیم به جیب اعضای هیت مدیره و مقامات ارشد این انجمن می‌رود. صرف مبلغ ۲۷۵۰۰۰ دلار از درآمد این سازمان برای خرید پوشاک در کالیفرنیا از جمله یکی از ولخرجی‌های اعضای هیئت مدیره این انجمن است. به دنبال انتشار این گزارش‌ها، انجمن ملی سلاح با آشفتگی‌های درونی و تحقیقات مرتبط با فساد مالی مواجه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار