دبیر بنیاد بین المللی غدیر در فارس گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۸۱۰ ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  حجت الاسلام وحید احمدی دبیر بنیاد بین المللی غدیر در فارس بیان کرد: بنیاد بین المللی غدیر از سال ۹۲ در حوزه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی کار خود را در استان فارس آغاز کرده است.

او با اشاره به اینکه اهمیت کار برای غدیر واجب الهی و قرآنی است، افزود: پیامبر اسلام (ص) در جمع ۱۲۰ هزار حاجی همایش برگزار کرد.

احمدی تصریح کرد: جشنواره شعر غدیر برای دانش آموزان و معلمان با همکاری آموزش و پرورش فارس در شیراز با حضور ۵۰۰ نفر همایش ره پویان غدیر ۱۲مرداد ماه امسال در شیراز برگزار شد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در فارس با اشاره به ابلاغی از سوی استاندار به همه مدیران استان برای اهتمام به ویژه برنامه‌های غدیر افزود: هر نهادی به صورت ویژه برنامه‌های خود را معرفی می‌کند و دیگر دستگاه‌ها نیز باید اهتمام ویژه به غدیر داشتند.

او با بیان اینکه شهرک‌های حاشیه شیراز هم در این برنامه دیده شده است، افزود: مراسم جشن از نماز مغرب تا پاسی از شب در بوستان‌ها برگزار می‌شود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در فارس اضافه کرد: تجلیل از سادات از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت است و به مناسبت این دهه، اطعام ۲۵۰هزار نفری به همت خیران را داریم که در قالب بسته‌های غذایی است.

احمدی با تاکید بر ایجاد ۱۱۰ ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر در فارس اظهار کرد: دوره‌های تخصصی غدیر شناسی با حضور صاحب نظران در راستای تبیین فلسفه غدیر برگزار می‌شود، که در روستا‌ها هم ویژه برنامه‌هایی داریم.

او تاکید کرد: با حضور آیت الله ملک حسینی، نماینده مجلس خبرگان در مسجد حاج عباس شیراز ویژه برنامه شب غدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

برپایی برنامه‌های دهه امامت و ولایت در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار