در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران و با رعایت ضوابط زیست محیطی، فضای شهرک‌های صنعتی توس و فناوری‌های برتر حدود ۳۵۰ هکتار توسعه می‌یابد.

فضای شهرک‌های صنعتی توس و فناوری‌های برتر ۳۵۰ هکتار توسعه می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جلسه بررسی پیشنهاد توسعه واحد‌های دانش بنیان، فن آور و صنایع پاک و نوین در شهرک صنعتی توس با حضور علیرضا رزم حسینی، استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزارشد.

در این جلسه، مقرر شد در مجموع ۳۵۰ هکتار فضای دو شهرک صنعتی استان توسعه یابد که از این میزان ۲۵۰ هکتار به شهرک صنعتی توس مشهد و ۱۰۰ هکتار هم به شهرک فناوری‌های برتر اختصاص می‌یابد.

بر اساس مصوبه جلسه مذکور، از ۲۵۰ هکتار زمینی که قرار است برای توسعه شهرک صنعتی توس مشهد اختصاص یابد، ۵۰ هکتار به پارک علم و فناوری خراسان واگذار خواهد شد.

همچنین مقرر شد کارگروه امور زیربنایی طی مدت یک ماه نسبت به بررسی طرح تفصیلی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی برای ۲۰۰ هکتار فضای توسعه یافته شهرک صنعتی توس اقدام و مجوز مربوطه را صادر کند.

به منظور راه اندازی سایت شماره ۲ پارک علم و فناوری خراسان، ۵۰۰ هکتار زمین در اطراف شهر مشهد اختصاص خواهد یافت تا زمینه برای توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور فراهم شود.

با تاکید علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی بنا بر این شد که به منظور تعیین تکلیف واحد‌های صنعتی استقرار یافته در خارج از شهرک‌های صنعتی، جلسه‌ای با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار و تصمیمات لازم گرفته شود.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

به منظور راه اندازی سایت شماره ۲ پارک علم و فناوری خراسان، ۵۰۰ هکتار زمین در اطراف شهر مشهد اختصاص خواهد یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.