مدیر تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: چند دستیار برای مجیدی معرفی شده اند و کمیته فنی در این باره تصمیم می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه دیدار تیم خبرنگاران با پیشکسوتان فوتبال اظهار کرد: ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم و به اینجا آمدم تا خبرنگاران و پیشکسوتان را ببینم و از فدراسیون فوتبال و نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که شرایط را فراهم کردند تا این مسابقه برگزار شود.

او درباره شرایط تیم ملی امید گفت: طبق برنامه پیش می‌رویم و در شهریورماه اردوی بعدی را برگزار می‌کنیم و سعی داریم تا در فیفادی بازیکنان را دعوت کنیم، زیرا گرفتن بازیکنان در زمان‌هایی که فیفادی نیست، سخت است و تلاش می‌کنیم تا همزمان با اردوی تیم ملی بزرگسالان، تمرینات خودمان را نیز آغاز کنیم. برنامه ریزی کردیم تا دی ماه که مسابقات شروع می‌شود، بازیکنان تدارکاتی را آغاز کنیم.

استیلی ادامه داد: مسابقات نهایی که در تایلند برگزار می‌شود، فیفادی نیست و به همین دلیل برای دعوت دلفی، نورافکن و صیادمش مشکلاتی داریم، اما فدراسیون فوتبال نامه زده تا بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و بتوانیم از آن‌ها در مسابقات استفاده کنیم. آن‌ها بهترین بازیکنان مان هستند و امیدوارم در اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی از آن‌ها استفاده کنیم.

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران خاطرنشان کرد: ۲ بازیکن جوان در شارلوا داریم و تمریناتی که انجام می‌دهند، بهتر از ما است، اما باید در شرایط مسابقه قرار بگیرند و تجربه این بازیکنان می‌تواند به ما کمک کند. درباره مربی اسپانیایی هم باید بگویم چند دستیار معرفی شدند و کمیته فنی در این باره تصمیم می‌گیرد. روزمه مربی اسپانیایی را دیدم و کارنامه خوبی دارد.

وی در خصوص مشکلات مالی فدراسیون فوتبال بیان کرد: مشکل مالی داریم، زیرا مربی خارجی به دلار یا یورو پول می‌گیرد، اما اگر بدانیم به ما کمک می‌کند، او را به خدمت می‌گیریم و کمیته فنی درصدد پیگیری این موضوع است.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران ۱۱ شهریور به ازبکستان می‌رود

تاکید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روی الزام‌های ایمنی و امنیتی ورزشگاه‌ها

استیلی: اردوی مردادماه تیم ملی امید لغو شد/ برنامه‌های آماده سازی ملی پوشان به موقع اجرا می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات استیلی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار