انتشار تصویری ساختگی از یک سیاستمدار معروف فرانسوی در حال بالا رفتن از دیواره برفی کوه جنجال به پا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، تصویری از یک سیاستمدار معروف فرانسوی در حال بالا رفتن از دیواره برفی کوه در فرانسه جنجال به پا کرد.

اریک وُرت، وزیر پیشین کار و نماینده فعلی مجلس فرانسه روز دوشنبه ۲۱ مرداد تصویری در توییتر خود منتشر کرد و در توضیح آن مدعی شد که در حال بالا رفتن از یکی از دیواره‌های کوه مون‌بلان در نزدیکی مرز سوئیس است.

این تصویر بی‌درنگ واکنش برخی کاربران اینترنت را برانگیخت، زیرا آن‌ها متوجه شده بودند که تصویر در واقع چرخانده شده و  ورت نه در حال صعود از دیواره بلکه در حال راه رفتن چهار دست و پا بر روی زمین است.

در این عکس در حالی که او با لباس و طناب و تجهیزات کوهنوردی رو به دوربین دیده می‌شود، تصویر کوچک و تاری از دو نفر در پشت سر او در منتهی الیه گوشه عکس نیز به چشم می‌خورد که عمود بر مسیر حرکت ایستاده‌اند. این بدان معناست که در واقع عکس چرخانده شده تا وانمود شود که سوژه در حال بالا رفتن است.

کوهنوردی قلابی سیاستمدار معروف فرانسوی خبرساز شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
عکس چرخانده نشده این بابا بصورت سینه خیز رفتن عکس گرفته یا یصورت اینکه می خواهد شنا سوئدی بره یعنی اینکه دارم می رم بالا که دو نفر ته عکس ضایع اش کردند
آخرین اخبار