معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت : ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری شهرستان قزوین برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های دستگاه قضایی استان در زمینه تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی تشکیل می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهدی ولیزاده معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری شهرستان قزوین خبر داد و گفت: این ستاد ابتدا در دادگستری کل استان قزوین و در زمینه اجرای دستورالعمل ابلاغی از سوی قوه قضاییه و اجرای خواسته‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه حمایت از تولید تشکیل و سپس قرار شد در کلیه دادگستری شهرستان‌های استان فعال شود.

او گفت : در دادگستری شهرستان قزوین نیز این ستاد به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های دستگاه قضایی برای اجرای ابعاد حقوقی، قضایی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در چارچوب مقررات و با لحاظ وظایف و اختیارات و صلاحیت‌های قانونی تشکیل می‌شود.

معاون دادستان قزوین بیان داشت: ریاست این ستاد در دادگستری شهرستان قزوین بر عهده رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان و دبیر این ستاد معاون دادستان قزوین است.

ولیزاده افزود: فرم‌هایی تحت عنوان "ثبت مشکلات حقوقی و قضایی فعالان اقتصادی" تهیه شده است که فعالان حوزه صنعت و تولید شهرستان قزوین می‌توانند با مراجعه به دادگستری و دادسرا و با تکمیل این فرم‌ها از حمایت‌های قضایی در چارچوب قانون برخوردار شوند.

او اضافه کرد:بدون تردید یکی از مهمترین وظایف قوه قضاییه در حوزه صنعت، تولید و اقتصاد فراهم کردن محیط سالم و امن کسب و کار برای فعالان اقتصادی به خصوص تولیدکنندگان و نظارت صحیح و دقیق در زمینه دستیابی به اصل تامین امنیت اقتصادی است که یکی از اصلی‌ترین اهداف تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری‌ها تحقق این موضوع مهم است.

انتهای پیام/ک

تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری قزوین برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های دستگاه قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار