مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر تسریع رفع مشکلات معارضین برای اجرای فاز دوم ساخت پروژه‌های عمرانی پایانه مرزی رازی خوی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، جلسه بررسی مسایل و مشکلات موجود (رفع معارضین ملکی) در راستای اجرای فاز دوم ساخت پایانه مرزی رازی خوی با حضور فرماندار خوی، دادستان خوی، مدیرکل و معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و سایر مسئولین محلی برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت پایانه مرزی رازی خوی و نقش این پایانه در تردد مسافرین و لزوم تامین آسایش و رفاه مسافرین متردد از این پایانه مرزی، خواستار تسریع در رفع معارضین ملکی و تعیین و تکلیف آن‌ها برای تسریع در اجرای فاز دوم پروژه‌های عمرانی آن شد.

گفتنی است در این جلسه فرماندار و دادستان شهرستان خوی نیز اعلام آمادگی کردند تا با تمام توان همکاری‌های لازم را در روند رفع موانع اجرایی فاز دوم پروژه احداث پایانه مرزی رازی خوی بخصوص تسهیل حل مشکل معارضین ملکی انجام دهند تا عملیات اجرایی فاز دوم این پایانه مرزی با سرعت پیشرفت نماید.
 
انتهای پیام/م
 

سفر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  به خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.