اعضای هیأت انتخاب و داوری کمیسیون سیمای بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز با حکم معاون امور استان‌های رسانه ملی منصوب شدند.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی حکم اعضای هیأت انتخاب و داوران کمیسیون سیمای بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها را صادر کرد.

بر این اساس مهرداد عظیمی به عنوان رئیس هیأت انتخاب و داوری بخش برنامه‌های ترکیبی و علی حاج ملاعلی، داراب کمالی، سید جعفر اولیاء، مریم رشیدی و سید کمال هاشم‌زاده به عنوان اعضای این هیئت معرفی شده‌اند.

همچنین در این حکم اسامی آقایان عیسی بلوکات، سعید اوحدی، محمد کاویانی، احمد امین حائری و محمد جعفر خسروای به عنوان اعضای هیأت داوری بخش برنامه‌های ترکیبی کمیسیون سیما آمده است.

در بخش برنامه‌های مستند این کمیسیون هم احمد ضابطی جهرمی به عنوان رئیس هیأت انتخاب و داوری معرفی شده و عباس عطریان، محمدرضا وطن‌دوست، مهرداد فراهانی، زین‌العابدین مختاریان و مکرمه آقایی به عنوان دیگر اعضای هیأت انتخاب حکم مربوطه را دریافت کرده‌اند.

در حکم معاون امور استان‌های رسانه ملی، فرهاد ورهرام، محمدرضا شریفی، فتح‌الله امیری، سلیم غفوری و حبیب احمدزاده نیز به عنوان اعضای هیأت داوری انتخاب شده‌اند.

در بخش برنامه‌های ویژه و جنبی کمیسیون سیما نیز علی بخشی‌زاده به عنوان رئیس هیأت انتخاب و داوری حکم دریافت کرده است و  اکبر تدبیری، سرکار خانم فرحبخش، شهرام ملکی‌نیا و زهره عابدی به عنوان اعضای هیأت انتخاب معرفی شده‌اند.

در همین بخش اسامی آقایان علی اصغر جعفری، محمد مهدی قاسمی، آبتین مهدی‌پور و شعبان‌پور به عنوان اعضای هیأت داوری به چشم می‌خورد و سرانجام در بخش نمایشی کمیسیون سیما نیز حکم ریاست هیأت انتخاب و داوری برای مهدی فرجی صادر شده و سید احمد موسوی، سید ناصر هاشم‌زاده، عبدالرضا اکبری و شهرام نجاریان به عنوان اعضای هیأت انتخاب و محمد خزایی، حجت‌الله ایوبی، شهروز حقی و پروانه معصومی به عنوان داوران این بخش ذکر شده است.

دارابی در این حکم تصریح کرده است: امید است جشنواره حاضر، ضمن معرفی و کشف استعداد‌های مراکز و ارزیابی وضع موجود، با ارائه الگو‌های مهندسی و مدیریت فرهنگی، چشم‌انداز مطلوبی را برای مراکز استان‌ها فراهم کند.

انتهای پیام/

انتصاب اعضای هیأت انتخاب و داوری کمیسیون سیمای بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.