استاندار لرستان به نقش رهبر معظم انقلاب در پیشرفت و اقتدار کشور اشاره کرد و گفت: دولت با رهنمود‌های رهبری در مقابل دنیا ایستاده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، استاندار لرستان به نقش رهبر معظم انقلاب در پیشرفت و اقتدار کشور اشاره کرد و گفت: دولت با رهنمود‌های رهبری در مقابل دنیا ایستاده است.

«سید موسی خادمی»، به نقش رهبری در پیشرفت کشور و ایستادگی در برابر دشمنان اشاره کرد و افزود: امروز دولت با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در مقابل دنیا ایستاده است و رهنمود‌های رهبری رمز موفقیت کشور است.

استاندار لرستان، با اشاره به توطئه‌های برخی برای نشان دادن ضعف دولت و ایجاد ناامیدی در جامعه عنوان کرد: تضعیف دولت سبب تضعیف نظام می‌شود، با استفاده از تریبون نماز جمعه باید پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها را در جامعه انعکاس داد و امید را بین مردم ایجاد و تقویت کرد.

او به انتخابات اشاره کرد و گفت: باید انتخاباتی سالم برگزار شود و در ترویج انتخاب اصلح پیش گام باشیم و جلوی جو سازی‌ها گرفته شود.

خادمی، در ادامه عنوان داشت: انتخاباتی سالم، با نشاط و با رقابت سالم برگزار خواهد شد و همه تلاش ما این است که خاطرات بد سال‌های گذشته جبران شود.

او در ادامه به خدمات دولت در سیل اخیر اشاره کرد و اذعان داشت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ روستا در جریان سیل لرستان خدمات دریافت کردند و ۶۰۰ میلیارد تومان پول از طریق بانک‌ها به مردم واگذار شده است.

استاندار لرستان، بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان نیز کمک بلاعوض در حوزه مسکن ارائه شده و بیش از ۹دهنه پل نیز در مسیر رودخانه کشکان نصب شده و جاده پلدختر در حال بازسازی است، این خدمات باید برای مردم بازگو شود چراکه کار‌های بزرگی است و دولت در این زمینه نقش افرینی کرده است.

انتهای پیام/ب

دولت با رهنمود‌های رهبری در مقابل دنیا ایستاده است

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.