ضرورت ثبت اطلاعات مشترکان برق در آبادان

مدیریت برق آبادان گفت:تاکنون از میان ۹۵ هزار مشترک برق آبادان اطلاعات ۸۰ هزار و ۷۵۰ مشترک برای حذف قبوض کاغذی جمع‌آوری شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسام ثابتی مدیریت برق آبادان با اشاره به ضرورت ثبت اطلاعات مشترکان برق گفت: از ابتدای مهر ماه هیچ قبضی برای مشترکان برق صادر نمی‌شود.

او افزود: مشترکان برق با ارسال رمز رایانه ثبت شده بر روی قبض برق خود به شماره ۳۰۰۰۱۲۱۹ می‌توانند اطلاعات خود را در این طرح به ثبت برسانند.

مدیریت برق آبادان همچنین با ضروری خواندن نصب کنتور‌های دیجیتال برق برای مشترکان به منظور جلوگیری خطا در قرائت ادامه داد: ۷۵ و ۴ دهم درصد کنتور‌ها تاکنون دیجیتال شده اند.

او این را هم یادآور شد که در حال حاضر ۹۸ و نیم درصد پرداخت‌های مشترکان غیر حضوری است.

غلامعلی رخشانی‌مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر هم گفت: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته تاکنون در مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و شهرستان مشهد تقریبا قبوض کاغذی برق به طور کامل حذف شده است.

او با تاکید بر اینکه از ابتدای مهرماه دیگر هیچ قبض کاغذی برق در کشور توزیع نخواهد شد، افزود: تمامی مشترکان در سراسر کشور می‌توانند از طریق ارسال *۱* شناسه قبض# به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ شماره خود را در سامانه مربوطه ثبت و پس از این قبوض خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به این‌که شماره تلفن‌های همراه مشترکان به منظور ارسال اطلاعات قبوض در حال جمع‌آوری است، گفت: پس از تکمیل این فرایند اطلاعات اولیه همچون صورت‌حساب، نحوه و زمان پرداخت و… برای تلفن همراه مشترکان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ د

ثبت اطلاعات مشترکان برق   

برچسب ها: شبکه برق ، قبض برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
نداشته هاتون راازمشترکین نگیرید.انصاف داشته باشید. مابانک شمانیستیم