رضوی گفت:در روزهای گرم سال تامین و توزیع به‌موقع آب و برق به‌رغم همه سختی‌ها بدون وقوع مشکلات خاص انجام شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، سید حسن رضوی در نشست انسجام بخشی آب و آبفا اظهار داشت: مجموعه آب، آبفا و بخش برق باوجود همه مشکلات، اوج مصرف را با یک برنامه‌ریزی منسجم و مشترک به پایان رساندند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از گرمای هوا نسبت به هفته‌های گذشته کاسته شده است، افزود: تامین و توزیع به‌موقع آب و برق به‌رغم همه سختی‌ها بدون وقوع مشکلات خاص انجام شده است که این موضوع اهمیت برنامه‌ریزی و انسجام را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه در این شرکت بخش عمده‌ای از مشکلات طرح‌های تامین آب در دست اجرا برای سال آبی آتی برطرف شده است، گفت: همکاری‌های بین سازمانی با دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای دریافت مجوز‌های لازم در حال انجام بوده و بسیاری از چالش‌ها برطرف شده است.

وی با اشاره به آخرین وضع طرح انتقال آب از سد تنظیمی امیرکبیر به تهران گفت: با تدابیر اتخاذ شده روند تکمیل و تجهیز تصفیه‌خانه ششم جان تازه‌ای گرفته، به‌طوری‌که کارگاه این طرح حتی در عید قربان فعال بوده و پیمانکار با تمام توان در حال کار است.

رضوی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین مسئله تامین مباحث مالی تصفیه‌خانه ششم تهران است، گفت: خوشبختانه با مساعدت وزارت نیرو و پیگیری‌های صورت گرفته، مباحث مالی این طرح تا حدودی برطرف شده است و امیدواریم در زمان مقرر وارد مدار بهره‌برداری شود.


بیشتر بخوانید: حجم مصرف آب با ۲ سال گذشته قابل مقایسه نیست/بازگشت سفره‌های زیرزمینی به حالت عادی مستلزم چند سال بارش متوالی


وی ادامه داد: هم اکنون پیمانکار پروژه با تمام توان خود مشغول کار است و پیشرفت طرح بر اساس برنامه زمانبندی شده صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران: اولویت تخصیص آب به صنایع، پساب تصفیه شده است و در صورت عدم امکان، آب خام تحویل می‌شود.

انتهای پیام/

برنامه ریزی برای تامین برق و آب در روزهای گرم سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار