فرمانده انتظامی شهرستان ریگان برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه را از اهداف گشت‌های رضویون برشمرد.

هدف از اجری گشت‌های رضویون کمک به برقراری نظم و امنیت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی در جلسه تعاملی با بسیج ریگان گفت: گشت‌های رضویون در جهت پیشگیری از جرائم و سرقت‌ها فعال‌تر می‌شوند.

او با اشاره به تعامل ناجا و سپاه در ماموریت‌های محوله افزود: فعالیت گشت‌های رضویون در جهت ایجاد امنیت است که با حمایت انتظامی و قضایی همراه می‌باشد.

سرهنگ تاج آبادی ضمن بیان برخی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان تصریح کرد: با توجه به فصل برداشت خرما برخورد با سارقین در دستور کار پلیس و بسیج قرار دارد.

فرمانده انتظامی ریگان اظهارداشت: هم پوشانی ماموریت‌های ناجا از دیگر اهداف گشت رضویون است و امیدواریم همکاری و تعامل حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با پلیس‌های تخصصی و کوپ باعث ارتقاء امنیت پایدار در شهرستان شود.

جانشین سپاه ریگان نیز در این جلسه با تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: بهترین راهکار در جهت مقابله با عملیات روانی دشمن و نفوذ بیگانه، تزریق امید در جامعه است.

سرگرد بلوچی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: جوانان آماده پذیرش مسئولیت‌های بزرگ و سنگین در نظام باشند.

او افزود: هدف سپاه و ناجا خدمت به مردم است و لازمه به نتیجه رسیدن گشت‌های رضویون تعامل و همکاری این دو نهاد انقلابی می‌باشد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان در پایان اشاره‌ای به احترام، اعتماد و اطمینان بخشی به بسیجیان داشت و گفت: ارزش بسیجی و تفکر انقلابی در اهداف والای نظام موثر است.

انتهای پیام/ح

فعالیت گشت های رضویون در ریگان

برچسب ها: گشت ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار