لیست ۶۰ نفره برترین بازیکنان زیر ۲۱ سال فوتبال اروپا اعلام شد و به نظر می‌رسد دلیخت و ژائو فلیکس شانس بیشتری برای کسب این عنوان دارند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  نشریه ایتالیایی توتو اسپورت هر ساله اقدام به انتشار لیست ۶۰ نفره از بهترین بازیکنان زیر ۲۱ سال که در لیگ‌های اروپایی شاغل هستند می‌کند و امسال نیز ۲ بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید از جمله بازیکنانی هستند که در لیست ۶۰ نفره نامزد‌های کسب عنوان بهترین بازیکنان زیر ۲۱ سال تیم‌های اروپایی قرار دارند.

رودریگو و وینیسیوس جونیور ۲ بازیکن رئال مادرید هستند که نامشان در لیست ۶۰ بازیکن برتر زیر ۲۱ سال اروپا که هر ساله توسط روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت برگزیده می‌شوند، قرار دارد.

پیش از این ۸۰ بازیکن برای بردن عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال برگزیده می‌شدند، اما این تعداد اکنون به ۶۰ نفر کاهش پیدا کرده است.

۲ بازیکنی که بیشترین شانس برای انتخاب به عنوان برترین بازیکن زیر ۲۱ سال شاغل در لیگ‌های اروپایی را دارند، ماتیاس د لیخت مدافع یوونتوس ایتالیا و ژائو فلیکس بازیکن تیم اتلتیکو مادرید ایتالیا هستند.

با احتساب ۲ بازیکن رئال مادرید در مجموع ۱۰ بازیکن از تیم‌های اسپانیایی در این لیست حضور دارند که شامل ژان کلر تودیبو از بارسلونا، لی کانگ این و فران تورس از والنسیا، دیگو لاینز بازیکن مکزیکی رئال بتیس، الکساندر ایساک سوئدی از رئال سوسیداد، ساموئل چاکویز بازیکن ویارئال، آندری لونین دروازه بان رئال وایادولید که به صورت قرضی از رئال مادرید به این تیم پیوسته در کنار جوردی ام بولا می‌شود.

نکته جالب این لیست حضور تنها ۲ بازیکن اسپانیایی یعنی جوردی ام بولا و فران تورس است و ۸ بازیکن ملیت‌های دیگری دارند.

لیگ برتر انگلستان نیز ۱۱ بازیکن در در لیست برترین بازیکنان زیر ۲۱ سال دارد.

دیگو دالوت بازیکن پرتغالی منچستر یونایتد، نلسون و متئو گندوزی از آرسنال، میسون مانت و کالوم هادسون اودوی مهاجم ۱۸ ساله چلسی، فیل فودن از منچستر سیتی، سن فن دن برگ هلندی و رایان سسنیون که به تازگی به تیم‌های لیورپول و تاتنهام پیوسته اند در کنار مویس کین از اورتون، ورگان گیبس وایت از ولورهمپتون و تام دله بشیرو هافبک واتفورد بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس هستند که در لیست نشریه ایتالیایی توتو اسپورت حضور دارند.

رای گیری برای انتخاب بهترین بازیکن توسط چند نشریه مطرح ورزشی اروپایی انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

گران قیمت ترین بازیکنان فوتبال زیر 21 سال جهان معرفی شدند؛ دله الی در صدر ایستاد

بازیکن 19 ساله دورتموند مرد سال آمریکا شد

یک ایرانی جوان ترین تاریخ ساز فوتبال جهان شد

توپ طلا به مودریچ رسید/ پایان سلطه مسی و رونالدو بر جوایز فوتبالی


انتهای پیام/

برترین بازیکنان زیر ۲۱ سال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار