اعلام ویژه برنامه‌های حرم رضوی در شب میلاد امام هادی (ع)

ویژه برنامه شب میلاد امام هادی (ع)، شامگاه جمعه در حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

اعلام ویژه برنامه‌های حرم رضوی در شب میلاد امام هادی (ع)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت:ویژه برنامه شب میلاد امام هادی (ع)، شامگاه جمعه در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود؛ در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی‌قمی سخنرانی می‌کنند و آقایان سلحشور و ابراهیم قانع به مدیحه سرایی می‌پردازند.

او تصریح کرد: برنامه روز ولادت این امام همام نیز ساعت ۱۱ به همراه سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی‎قمی و مدیحه سرایی رضا قانع و کاظم غلامشاهی در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد ادامه داد: مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، قرائت زیارت جامعه کبیره، بیان احکام، قرائت ادعیه و اقامه نماز جماعت از برنامه‌هایی است که در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در این ایام برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه شام میلاد امام دهم شیعیان نیز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در صحن جامع رضوی تدارک دیده شده است که در آن حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان به سخنرانی و آقایان محمدرضا طاهری، ابراهیم احمدی و سیدهاشم وفایی به مدیحه سرایی، سرودخوانی و شعرخوانی می‌پردازند.

انتهای پیام//ز.‌ی

برنامه‌های حرم رضوی در شب میلاد امام هادی (ع) اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.