مگوایر پیشنهاد دستمزد هفتگی ۲۷۸ هزار یورویی منچستر سیتی را رد کرد و به جمع شیاطین سرخ پیوست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هری مگوایر مدافع فصل گذشته تیم فوتبال لسترسیتی در نقل و انتقالات تابستانی با عقد قراردادی به ارزش ۸۵ میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست تا رکورد گران‌ترین مدافع جهان که پیش از این در اختیار ویرجیل فن دایک هلندی قرار داشت را به نام خود ثبت کند.

پس از انتقال مگوایر به اولدترافورد پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از تمایلش برای جذب این بازیکن خبر داد و در اظهار نظری جالب توجه گفته بود که سیتیزن‌ها پول کافی برای خرید مگوایر را نداشتند، اما منچستر توانست از پس مبلغ قرارداد او برآید و بابت این انتقال به رقیب همشهری خود تبریک گفت.

گواردیولا در تمجید از این بازیکن گفته بود: مگوایر بازیکن فوق العاده‌ای است. او در جام جهانی عملکرد باورنکردنی داشت. مگوایر بازیکنی سریع، جوان و قدرتمند در نبرد‌های هوایی است که تمام فاکتور‌های لازم برای یک مدافع کامل بودن را دارد.

اکنون نشریه استار در گزارشی مدعی شده پیش از پیوستن مگوایر به منچستر یونایتد، منچستر سیتی پیشنهاد دستمزد هفتگی ۲۷۸ هزار یورویی به این بازیکن ارائه کرده بود، اما او با مبلغی حدود ۱۰۰ هزار یورو کمتر از مبلغ پیشنهادی سیتیزن‌ها به جمع شیاطین سرخ اضافه شد.

گفته می‌شود این مدافع ۲۶ ساله به دلیل علاقه‌ای که به منچستریونایتد داشت حاضر شد حتی با مبلغی پایین‌تر به این تیم ملحق شود.


بیشتر بخوانید:

گواردیولا: پول کافی برای جذب مگوایر نداشتیم

گرانترین مدافعان تاریخ فوتبال؛ مگوایر در صدر، فن دایک و هرناندز در رده‌های بعدی

راز انتقال مهاجم آرژانتینی به یکی از تیم‌های لیگ برتر فاش شد

مدافع آبی پوشان سرخپوش شد


انتهای پیام/

مگوایر پیشنهاد نجومی سیتیزن‌ها را رد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار