رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی عراق گفت: مردم عراق و ایران باید به فکر هم افزایی بیشتر بین دو ملت باشند، و اربعین بهانه بسیار خوبی برای این موضوع است.

اربعن بهانه‌ای برای هم افزایی بشتر بین ایران وعراق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام سید حمید حسینی رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی عراق با حضور در دومین همایش بین المللی فعالان اربعین حسینی در مشهد، گفت: سفارت آمریکا در عراق ۸۰ هزار موسسه فرهنگی و مدنی ایجاد کرده و به آن‌ها کمک مالی می‌کند از جمله فعالیت برخی از این‌ها نفوذ در حوزه‌های علمیه است و برخی افراد ایرانی هم ندانسته در برنامه‌های این موسسات شرکت می‌کنند.

او با بیان اینکه نمی‌گذاریم هیچ کس در لباس روحانیت، نظامی یا دولتی از داخل عراق علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه کند، تصریح کرد: یکی از نخست وزیران عراق هم که می‌خواست علیه ایران با آمریکا همراهی کند، نگذاشتیم به کارش ادامه دهد و در مسند قدرت بماند و نخواهیم گذاشت او، و امثال او برگردند.

رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی عراق گفت: افتخار می‌کنیم فرزند انقلاب، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مرجعیت عالیقدر در نجف هستیم.

دومین همایش بین المللی فعالان اربعین حسینی با حضور ۶۵۰ نفر در تالار قدس حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) به مدت ۲ روز برگزار شد.

انتهای پیام//م. ن
 

برگزاری همایش بین المللی فعالان اربعین حسینی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.