راننده ای که پس از مصرف مشروبات الکلی در پشت فرمان قرار گرفته بود صحنه‌ای وحشتناک را در خیابان رقم زد.

عاقبت قرار گرفتن در پشت فرمان با حالت مستی! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئو منتشر شده صحنه تصادف وحشتناک یک خودروی سواری با مرد دوچرخه‌سوار در یکی از خیابان‌های چین را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است، مشاهده می‌شود که خودرو پس از آنکه از کنترل راننده خارج می‌شود به سمت پیاده‌رو حرکت کرده و از پشت به دوچرخه‌سوار برخورد می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که خودرو سواری پس از برخورد با دوچرخه در حالی که دوچرخه‌سوار هنوز در زیر چرخ‌های ماشین گرفتار است به راه خود ادامه می‌دهد. در لحظه وقوع حادثه دوچرخه‌سوار در کنار پیاده‌رو در حال حرکت بود.


بیشتر بخوانید: نجات معجزه‌آسای زن ویلچری از مرگ حتمی +فیلم


راننده خودرو که هویتش «ژانگ» اعلام شده به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبود. «یو» قربانی این حادثه، دانش‌آموز مقطع راهنمایی در حال بازگشت از مدرسه به خانه بوده است که پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شد. این حادثه در یکی از خیابان‌های شهر «فیچنگ» واقع در شرق چین رخ داد.

در حالی که راننده پس از این تصادف از محل حادثه متواری شده بود بعدا توسط پلیس دستگیر شد. پلیس پس از دستگیری راننده اقدام به انجام تست الکل کرد و مشخص شد که او در لحظه تصادف تحت تاثیر الکل بوده است.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که راننده مست در خیابان رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.